Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:06:33 GMT

همه مددجویان کمیته امداد قزوین صاحب مسکن می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۵۱۳

همه مددجویان کمیته امداد قزوین صاحب مسکن می‌شوند

رئیس کمیته امداد کشور گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که امروز بین کمیته امداد و استانداری به امضاء رسید همه مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد در قزوین تا دو سال آینده صاحب مسکن می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور عصر امروز در مراسم تجلیل از خیرین ستاد دیه استان در دادگستری اظهار کرد: ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و تحربه این مدت بیانگر آن بوده که هرجا مردم حضور پر رنگ داشته‌اند، مشکلات سریعا برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز برای عبور از چالش‌ها نیازمند آن هستیم که مردم را جدی بگیریم و به آنها اهمیت دهیم.

بختیاری اضافه کرد: شما خیرین که موجب آزادی زندانیان می‌شوید زمینه سامان یافتن زندگی یک نیازمند را فراهم می‌سازید و مشکل طلبکاران را هم حل می‌کنید و با این کار آسیب‌های اجتماعی هم کاهش می‌یابد.

رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: کار خیرین در واقع تاسی از مولای متقیان است که در نیمه‌های شب علاوه بر عبادت، به یاری نیازمندان می‌شتافت.

وی خاطرنشان کرد: خیرین بسیاری در عرصه‌های بهداشت و درمان، آزادی زندانیان، مدرسه سازی، ساخت مسجد و اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق محروم مشارکت دارند که می‌توانند الگوی ما در کمک به نیازمندان باشند.

بختیاری تصریح کرد: با امضای تفاهم‌نامه با استانداری قزوین مقرر شد تا در مدت یک سال، تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن ساخته شود که با این کار بخش مهمی از مشکلات مددجویان برطرف می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی یادآورشد:  اگر مددجویی در استان بدون مسکن باقی بماند در مدت دو سال آینده نیازش را تامین کرده و آنها را نیز صاحب خانه می‌کنیم؛ امیدواریم تا دوسال آینده مددجوی تحت پوشش کمیته و بهزیستی فاقد مسکن نداشته باشیم.

وی گفت: ۷۶ زندانی جرائم غیرعمد در استان قزوین در روزهای آینده با تامین کمک دو میلیارد تومانی آزاد می‌شوند و ما پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان آن را می‌پذیریم.

وی افزود: از رئیس کل دادگستری استان قزوین درخواست داریم تا امروز دستور آزادی تمامی ۷۶ نفر را صادر کند.

گفتنی است در پایان مراسم، از چند نفر از خیرین ستاد دیه، مدیران استان و قضاتی که در آزادی زندانیان مشارکت خوبی داشته‌اند، تجلیل صورت گرفت که در این مراسم جمعی از مسوولان استان از جمله استاندار قزوین نیز حضور داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بختیاری کمیته امداد قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان