Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:34:06 GMT

شاهین برای فوتبال بازی کردن نیامده بود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۶۷۴

شاهین برای فوتبال بازی کردن نیامده بود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از تساوی مقابل شاهین بوشهر در هفته سیزدهم لیگ برتر، بیان کرد: تیم مقابل برای فوتبال بازی کردن نیامده بود. بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. هفته‌هاست که از قعر جدول می‌خواهد بالا بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله‌ای به دروازه ما نداشتند و بازی یک طرفه بود.

او ادامه داد: برای از بین بردن مقاوت حریف باید گل بزنیم. خلاصه بازی را هم تماشا کردیم، به هر حال موقعیت‌های خوبی که داشتیم می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما نتیجه به این شکل شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: خیلی از این نتیجه ناراحتیم. می‌خواستیم ببریم، اما نشد. بقیه رقیبان هم از ما یک یا ۲ بازی جلو هستند و ما پشت آن‌ها هستیم، اما امروز ۲ امتیاز را اینجا گذاشتیم که خیلی سخت بود. ذهن‌مان را اینجا جا نمی‌گذاریم. ۶ بازی تا نیم‌فصل باقی مانده، اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم بازی را آن طور که باید صحیح انجام دهیم. باید همه را جبران کنیم و این کار را می‌کنیم.

دنیزلی درباره اینکه شما اشاره کردید ۲ امتیاز را از دست دادید و بوشهر در این هوا یک امتیاز را گرفته، اینکه می‌گویید می‌توانیم برسیم، اما شما از ۴ بازی یک امتیاز گرفته‌اید، تصریح کرد: دیروز هم در مصاحبه مطبوعاتی گفتم تیم‌های ایران هر نتیجه‌ای را می‌توانند بگیرند.

او تاکید کرد: در سوپرلیگ چند هفته بازی نداشتیم و این یک برگ بازنده برای ماست اگر فکر و ذهن‌مان را روی این قضایا بگذاریم نمی‌توانیم جلو برویم. الان بازی مقابل ماشین‌سازی را پیش رو داریم که باید فکرمان را روی این بازی بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: چند بازی هفته‌های آخر شاهین بوشهر را بررسی کردیم، دیدیم این تیم درایت دارد و دفاع می‌کند باید از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده می‌کردیم که نکردیم. تیم‌هایی در جدول هستند که ۱۲-۱۳ بازی انجام داده‌اند، تا این هفته امتیازی که از تیم انتظار داشتم، ۳-۴ امتیاز بالتر از این امتیاز بود. تیم ما هدف دارد، در ۱۱ بازی که انجام دادیم در ۲ بازی نتایجی که باید می‌گرفتیم کسب نشد که یکی از این بازی‌ها، بازی امروز بود.

دنیزلی درباره اینکه آیا بازیکنان خواسته‌های شما را در زمین انجام می‌دهند، عنوان کرد: آنچه را می‌خواهم نمی‌توانند همه را در زمین انجام دهند. امروز برخی از تعویض‌هایمان اشتباه بود به هر حال گل نزدن ما را دچار ناامیدی و حریف را مقاوم‌تر می‌کند.

او به اشاره به حملاتی که بازیکنانش در دیدار با شاهین بوشهر داشتند، بیان کرد: از چپ، راست و وسط حمله کردیم، همه چیز امتحان شد، بازیکنان شرایطی که انتظار داشتم انجام ندادند و به هر حال اشتباهاتی هم داشتند. بازیکنانی داشتیم که خیلی مبارزه کردند، این همه فشار به حریف آوردیم، امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم ببریم.

سرمربی تراکتور گفت: باید از اشتباهاتی که داشتیم درس بگیریم. این اشتباهات در خط دفاعی و حمله بود. ما راهمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم در آینده جبران کنیم. برای ما مهم تیم است،  تیم به شکل خوب عمل می‌کند. می‌دانم که بازیکنان هم مانند من می‌خواهند بازی را ببرند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اوسمار ویرا پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس دو به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

اوسمار در ادامه تصریح کرد: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • به ستوه آمده‌ایم!
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند