Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:33:59 GMT

شتر‌های قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۸۲۴

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروزپنجشنبه ۱۴ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

شتر‌های قاچاق توقیف شد

 با هوشیاری پلیس آگاهی شهرستان "سراوان" شتر‌های قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ "احمد آذرکیش" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با یک سری کار گسترده پلیسی به اطلاعاتی در خصوص قاچاق شتر توسط افراد سودجو به صورت پیاده از کشور پاکستان به خاک جمهوری اسلامی ایران دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی "سراوان" پس از چندین شبانه روز تحقیقات سرانجام گله ۵۰ نفری شتر را در دامنه یکی از ارتفاعات که به سمت شهرستان "خاش" در حرکت بود، شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره جهاد کشاورزی ارزش دام‌های قاچاق ۷ میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی قضائی شتر‌ها به دامپزشکی شهرستان منتقل و پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران

مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار داده و به صورت قاچاق به کشورهای دیگر می ‌فرستادند شناسایی و دستگیر کردند.

در فیلم زیر، چند نفر از دستگیرشدگان از تباهیِ زندگی خود در پی وسوسه هایِ اغوا کننده و وعده هایِ دروغینِ فریبنده و رویایی می‌گویند.

گفتنی است پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از انهدام پروژه «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند؛ همچنین باند «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود خبر داده و گفته بود که با تلاش مأموران پلیس کارگاه رقص «لِوِل آپ دنس» نیز شناسایی و عوامل دستگیر شدند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک