Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ادعای کذب بنگاه دولتی خبرپراکنی بریتانیا مبنی بر بازداشت تعدادی از بسیجیان در استان تهران، خبرنگار فارس از چهار مرجع قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سازمان اطلاعات سپاه پیگیری لازم را به عمل آورد که هر چهار مرجع این خبر را تکذیب کردند.

در همین راستا، روابط عمومی وزارت اطلاعات هم خبر رسانه معاند بی بی سی در خصوص دستگیری تعدادی از بسیجیان را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پیگیری خبرنگار ما  از سازمان بسیج مستضعفین، این سازمان نیز خبر بازداشت بسیجیان را تکذیب کرد.

بنگاه خبر پراکنی بریتانیا (بی‌بی‌سی) در خبری به نقل از یک منبع به اصطلاح آگاه مدعی شده بود بیش از ۱۰ عضو بسیج در رابطه با اغتشاشات اخیر به طور شبانه بازداشت شده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بی بی سی قوه قضاییه وزارت اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، دیروز ۴ مورد دستگیری داشتیم؛ یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسش‌نامه گرفت دستگیر شد؛ یک مورد هم در جنوب و ۲ مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.


دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گرامیداشت روز معلم
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران