Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@23:36:20 GMT

حسینی: بعد از 3 قهرمانی کارمان سخت شده

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۰۷۷

سید جلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سختی بود. ذوب‌آهن تیم خوب و کاملی است، اما عملکرد مناسبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

اخبار ورزشی - تلاش کردیم تا 3 امتیاز را به دست بیاوریم که خوشبختانه اینگونه هم شد.

وی ادامه داد: دیدار مقابل ذوب‌‌آهن همیشه برای همه تیم‌ها سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز برای ما مهم بود که 3 امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه محقق شد. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: 3 سال تلاش کردیم و قهرمان لیگ ایران شدیم. کار ما این است که بجنگیم و به پیروزی برسیم، اما این قهرمانی‌ها کار را برای ما سخت کرده چون فشار زیادی روی تیم بوده و انتظارات هم بالا رفته است. باید با تلاش و همدلی جلو برویم و روز به روز بهتر شویم.

حسینی با اشاره به عملکرد راداشوویچ در بازی امروز گفت: هم رادو خوب است و هم بیرانوند. علی بیرانوند بهترین گلر آسیا است و ما در کنار او، رادو را هم داریم. این دو باید در کنار هم تلاش کنند تا تیم به موفقیت برسد. هواداران هم امروز به ما لطف داشتند و امیدوارم بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

وی افزود: باید روند تیم روز به روز بهتر شود. بازیکنان، کالدرون، کادر فنی و باشگاه باید در کنا هم تلاش کنند تا پرسپولیس موفق باشد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ذوب آهن اخبار ورزشی پرسپولیس ایران پرسپولیس ذوب آهن فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با اوسمار توانسته روند خیلی خوبی را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ در پیش بگیرد، اما در این مسیر لغزش‌هایی هم داشته که باعث شده سرخپوشان به صدر جدول نرسند و حذف زودهنگامی در رقابت‌های جام حذفی داشته باشند. اولین آزمون جدی اوسمار در نیم‌فصل دوم دربی بود که نتوانست از آن چندان سربلند بیرون بیاید و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی تدافعی استقلال در دربی شد. اوسمار اگر این بازی را برده بود الان تیمش در صدر جدول قرار داشت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. دیداری که نتیجه آن ۴-۴ شد و سرخپوشان بازنده ضربات پنالتی شدند. این شکست برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نبود، از این جهت که این تیم از لحاظ مهره اصلا قابل مقایسه با حریفش نبوده و برای دومین بار در سه ماه گذشته بود که اوسمار در اراک تیمش را بازنده به تهران برگرداند.

بازی امروز نیز می‌تواند سومین آزمون سخت اوسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که اگر سرخپوشان در آن امتیاز از دست بدهند کارشان برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد؛ البته اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست ندهد. انتظار هواداران پرسپولیس از اوسمار پیروزی در بازی امروز است و این برد می‌تواند شانس اوسمار را برای ماندن در پرسپولیس نیز تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه‌ای غیر از آن احتمالا به حضور اوسمار در پرسپولیس در آخر این فصل پایان خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد