Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نصری روز پنجشنبه در مراسم رژه کارکنان و ماشین آلات این اداره به مناسبت آغاز طرح زمستانی راهداری در استان افزود: به رغم تمام کاستی‌ها و تحریم واردات ماشین آلات سنگین راهداری، همکاران ما در راهداری‌های استان با تمام توان و تلاش خود سعی دارند خدمت رسانی مطلوب به مردم ارائه دهند.
وی ادامه داد: راهداران استان همانگونه که در سال های گذشته بویژه در فصل سرما نجات بخش مسافران و زائران گرفتار بودند و در حفظ و نگهداری از جاده و تاسیسات جاده‌ای تلاش کردند امسال نیز با نگرشی عمیق و وجدانی بیدار آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته طرح زمستانه راهداری به صورت نمادین با رژه ماشین آلات راهداری در تمام شهرستان‌های استان از نیمه آذر ماه آغاز و تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد.

فعالیت زمستانی ۱۷۵ گشت پلیس راه
جانشین فرمانده پلیس راه استان نیز گفت: پلیس راه ارتباط تنگاتنگ با اداره کل راهداری داشته و همیشه دوشادوش عوامل راهداری در گردنه‌های برفگیر استان همچون تیوان، گوجگی، شریف آباد، رباط سنگ، بید، البلاغ و مزداوند به صورت شبانه روزی حضور دارند.
سرهنگ محمدعلی احسانبخش افزود: پلیس راه بیش از ۱۷۵ تیم مستقر در خارج از محل استقرار راهداران در نظر گرفته تا شرایط امنیت و اطمینان سفر را برای زائران و مسافران استان فراهم کند.

فعالیت ۷۶۵ راهدار در عملیات زمستانی 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز گفت: امسال در طول راه‌های استان ۷۶ گروه شامل ۷۶۵ نفر راهدار در ۷۶ نقطه مستقر می‌شوند.
علیرضا خجسته افزود: این گروه‌ها با ۵۴۳ دستگاه ماشین آلات راهداری در خدمت مردم هستند تا در صورت بروز شرایط برف و یخبندان نسبت به برف روبی، شن و نمک پاشی جاده اقدام کنند.
وی ادامه داد: راهداران ۵۱ گردنه در راه‌های اصلی استان به طول ۵۴۰ کیلومتر و ۱۷۲ گردنه در جاده‌های روستایی به طول ۵۷۰ کیلومتر و ۱۳۶ نقطه مه گیر و محل وقوع کولاک و برف به طول ۵۸۰ کیلومتر را زیرپوشش دارند.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان پلیس راه پلیس راه استان خراسان رضوی راهداری و حمل و نقل جاده مسافران زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه  ۵ اردیبهشت به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.   یوسف بنی اسدی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.   وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.   بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.   براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش‌های بهاری چهارشنبه در روز پنجشنبه نیز تداوم خواهد یافت و بارش‌ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.   طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان