Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@20:34:00 GMT

برگزیدگان جشنواره عکس ارسباران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۱۷۹

برگزیدگان جشنواره عکس ارسباران معرفی شدند

برگزیدگان دومین دوره جشنواره عکس ارسباران در شهرستان اهر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، اختتامیه دومین دوره جشنواره عکس ارسباران با حضور عکاسانی از سراسر کشور، شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و مسؤولان در سالن میرزا جعفر قراجه داغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر برگزار و آثار برتر این جشنواره معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی هیئت داوران جشنواره در بخش مستند اجتماعی؛ محمدجواد سروری از اهر با عکس «طبیعت گردی و کوهپیمائی» حائز رتبه اول، آرش شادمند از کلیبر با عکس «زندگی روستائی» حائز رتبه دوم، بهزاد عظیمی از تبریز با عکس «یک روز برفی» و امیر یوسفیان اهری از اهر موفق به کسب مقام شایسته تقدیر در بخش مستند اجتماعی شدند.

بنابر این گزارش، در بخش طبیعت و معماری مهدی ایمانی از اهر با عکس "کوه‌های مریخی دره زگلیگ کوربلاغ" صاحب مقام اول، جواد صدری اسفنجانی از تبریز با عکس «بالاتر از ابرها» صاحب مقام دوم، سعید احمدزاده از هادی شهر با عکس تالاب بیارا(خاروانا) صاحب مقام سوم و ابراهیم علیپور از شهر بانه با عکس (بقعه شیخ شهاب الدین) موفق به کسب مقام شایسته تقدیر این بخش شدند.

بخش ویژه این جشنواره به صنایع دستی منطقه یعنی ورنی اختصاص داشت که مجید حجتی از با عکس «ورنی بافی» به مقام اول رسید.

همچنین در بخش تلفن همراه این جشنواره نیز یک مقام شایسته تقدیر و ۳ مقام هم سطح داشت که جابر غلامی از اراک با عکس «زندگی عشایر قره داغ»، امید محمدی از بانه با عکس «رنگرزی سنتی»، علیرضا رحمانی از تاکستان با عکس «بازار اوچ دکانلار» صاحب عناوین برگزیده و سجاد امینی فر از کلیبر با با عکس «عاشورا» صاحب عنوان شایسته تقدیر شدند.

در این دوره ثبت لحظه وقوع حادثه برخورد اسب سوار عشایر از طرف دبیرخانه عکس ارسباران مورد توجه قرار گرفت و در نتیجه فرشید فرج الهی از کلیبر با عکس «مه لقا خانی» به عنوان برگزیده رسید.

مه لقا خانی اسب سوار برتر مسابقات ورزشی عشایر در دوره های متوالی در بیست و ششمین دوره این مسابقات به علت برخورد با اسب سوار دیگری دچار حادثه شد و نتوانست مثل همیشه به خط پایان و رتبه برتر برسد.

تعداد ۳۱۱۲ اثر از ۲۱۶ عکاس از ۱۶ استان کشور و ۲ شرکت کننده از کشورهای(کانادا و بوسنی) به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و طبق رای داوران تعداد ۶۵ اثر از ۴۳ عکاس به «مرحله نهایی» دومین جشنواره عکس ارسباران راه یافتند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس شورای اسلامی کانون های مساجد مسجد انتخابات رفسنجان اردبیل جشنواره عکس ارسباران تجلیل از برگزیدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • برگزیدگان رویداد دانشجویی و دانش‌آموزی «گیم‌تایم» معرفی شدند
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند