Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در خصوص روند ثبت نام‌ کاندیدا در فرمانداری‌های استان گفت: از آغاز زمان ثبت نام کاندیداتوری مجلس یازدهم تاکنون ۴۴۷ نفر به ۱۴ ستاد انتخابات در شهرستان استان مراجعه و ثبت نام کرده اند.

او بیان کرد: در این مدت بیش‌ترین افراد ثبت نامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی حمیدیه و کارون با ۱۳۹ثبت نام کننده و کمترین ثبت نامی نیز مربوط به حوزه‌های شادگان و خرمشهر با ۱۴ کاندیدا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده درخصوص تعداد ثبت نامی‌ها در دیگر حوزه‌های انتخابیه، اظهار داشت: ایذه و باغملک ۳۸ نفر، دشت آزادگان و هویزه ۳۱ نفر، بهبهان و آغاجاری ۲۱ نفر، شوش ۱۵ نفر، آبادان ۴۱ نفر، دزفول ۲۷ نفر، اندیمشک ۲۶ نفر، بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی۲۱ نفر، شوشتر و گتوند ۱۶ نفر، رامهرمز و رامشیر ۲۱ نفر و مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا ۲۳ نفر تاکنون ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/گ

ادامه ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷ و نیم میلیون تعرفه چاپ شده است.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی در گفت‌وگویی از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد و گفت: برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس دوازدهم است که در دور اول، نامزدهای آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.

انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه و در ۱۵ استان برگزار می شود که در ۸ حوزه، تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.

در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است. در این روش، به رأی‌دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود. کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزدها را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • راند دوم
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد