Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس دانایی شامگاه پنجشنبه در نشست انتخاب معتمدان اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری افزود: اعضای هیات اجرایی افرادی قانونمند و بی‌طرف هستند و باید امانتداری و رازداری را در تمام مراحل انتخابات مد نظر قرار دهند.
وی بیان کرد: همه باید تلاش کنند فضایی امن و توام با اعتماد برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شهرستان سمنان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه سمنان با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند ادامه داد: از بین ۳۰ نفر معتمد هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر به عنوان معتمد علی البدل با رای مخفی و اکثریت نسبی آرا انتخاب شدند. 

نشست انتخاب معتمدان اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان با حضور ۳۰ نفر از معتمدان، فرماندار، دادستان،رئیس ثبت احوال شهرستان و اعضای هیات نظارت تشکیل شد و پس از رای گیری، عباس رستمی، عباس آلبویه، مجید دارایی، محمد احسانی، عیسی فاضلی، علینقی حیدریان، فضل الله موحدی و مهدی جمال به عنوان معتمد اصلی و سیاوش شکری،فضل الله خلیلی،مرتضی سعدالدین،احمد دهرویه و سید مجتبی اکرم به عنوان معتمدان علی البدل انتخاب شدند. 
هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه سمنان دارای ۱۱ عضو است که هشت نفر معتمد ، فرماندار، دادستان و رییس اداره ثبت احوال شهرستان این هیات را تشکیل می دهند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۹۸ برگزار می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان انتخابات انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی مد موحدی زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان