Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خوش اقبال پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و تسلیت به خانواده جانباختگان شایعات در خصوص امنیتی بودن این حادثه را رد کرد و اظهار داشت: این حادثه در اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری به وقوع پیوست و در آن علاوه بر کشته شدن ۱۱ نفر از مدعوین، ۳۴ تن دیگر نیز مصدوم شده‌ و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشتر جانباختگان کودکانی هستند که موقع خروج زیر دست و پای جمعیت مانده اند، اضافه کرد: مصدومان این حادثه هم اکنون به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا هستند.

خوش اقبال یادآور شد: همه مراکز درمانی شهرستان سقز و شهرهای اطراف با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای ارایه خدمات به مصدومان این حادثه در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: دستگاه‌های عضو مدیریت بحران نیز در محل حادثه حضور دارند و در حال ارایه خدمات به آسیب دیدگان هستند علاوه بر آن بیمارستان های شهرهای اطراف بانه، دیواندره، سنندج، بوکان و مهاباد نیز برای خدمات رسانی احتمالی به حالت آماده باش در آمده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز نیز گفت: ساعت ۹:۵۵ امشب از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش آتش سوزی کپسول گاز در تالار مانگه شه و سقز اعلام شد، نیروهای آتش نشانی با ۳ دستگاه خودرو سریعا در محل حاضر شده و عملیات مهار آتش و انتقال مصدومان و جانباختگان را آغاز کردند.

محمد دولتی اظهار داشت: در این حادثه به علت ازدحام مهمانان پس از وقوع انفجار برای بیرون رفتن از تالار مراسم، چندین نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت مالی زیادی به تالار وارد کرده است، تاکید کرد: هم اکنون آتش سوزی مهار شده و نیروهای امدادی در حال انتقال مصدومین به بیمارستان های سقز هستند.

برچسب‌ها آتش سوزی کردستان سقز استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی کردستان سقز استانداری کردستان آتش سوزی کردستان سقز استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم