Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی در تشریح این خبر گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در پنجمین روز، ۳ نفر دارای مدرک لیسانس، ۶۵ نفر کارشناسی ارشد و ۲۴ نفر دکتری و ۲ نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

وی ادامه داد: از این افراد ۱۲ نفر فرهنگی، ۱۰ نفر استاد دانشگاه، ۳۱ نفر کارمند، ۵ نفر بازنشسته، ۷ نفر شغل آزاد، ۵ نفر بیکار، ۴ نفر نماینده مجلس، ۶ نفر پزشک و ۱۲ نفر نیز سایر مشاغل و ۲ نفر نیز شغل روحانی را عهده دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی با بیان اینکه ۲۹ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و ۵ درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند تصریح کرد: ۱۷ درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: در پنجمین روز از ثبت نام حوزه انتخابیه ارومیه با ۳۲ نفر بیشترین و ماکو، چالدران، شوط و پلدشت و مهاباد با ۴ نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص دادند.

مصطفوی ادامه داد: در حوزه نقده و اشنویه ۸ نفر، خوی و چایپاره ۹ نفر، شاهین دژ و تکاب ۷ نفر، سلماس ۱۱ نفر، میاندوآب ۶ نفر، پیرانشهر و سردشت ۵ نفر، ماکو،چالدران،شوط و پلدشت ۴ نفر و بوکان ۸ نفر در پنجمین روز ثبت نام نمودند.

وی افزود: تا به امروز ۲۴۱ نفر برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۲۶ نفر خانم و ۲۱۵ نفر نیز آقا هستند.

46

کد خبر 1328094

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس استان آذربایجان غربی ارومیه مهاباد انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین وزارت کشور باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا باشگاه شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است

لیدا شجاعی‌فر رئیس اداره تالاب‌های محیط‌زیست آذربایجان‌غربی در حاشیه بازدید از تالاب درگه سنگی نقده با بیان اینکه این تالاب بیشترین حجم آب را در بین تالاب‌های فصلی این شهرستان دارد، گفت: آبگیری تالاب بین المللی با بیش از ۶۰۰ هکتار از اواخر آذرماه پارسال آغاز شده و بیش از ۸ میلیون مترمکعب آب به داخل تالاب رها شده است.

وی با اشاره به اینکه منبع تغذیه این تالاب رودخانه گدار است، افزود: در سال‌های گذشته این تالاب در طول فصل تابستان خشک می‌شد، اما امسال پیش بینی می‌شود با این حجم آبگیری انجام شده، خشک نشود.

شجاعی‌فر اضافه کرد: تالاب درگه سنگی نقده از اواخر تیرماه بهترین مکان برای استراحت و تغذیه فلامینگوها است به‌طوریکه این تالاب پارسال پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود.

وی در ادامه گفت: این تالاب بدلیل داشتن منبع غذایی عالی زیستگاه مهمی برای زمستان گذرانی، زادآوری و استراحت پرندگان است.

رئیس اداره تالاب‌های محیط‌زیست آذربایجان‌غربی همچنین بیان کرد: تالاب درگه سنگی از نظر وسعت بزرگترین تالاب شهرستان نقده است و تالاب‌های سولدوز، آق قلعه (شورگل حسنلو)، یادگارلو و طالقان به ترتیب در رتبه‌های بعدی تالاب‌های این شهرستان از نظر وسعت قرار دارند.

به گفته شجاعی‌فر، چنگر، مرغابی‌ها، اردک سرسفید و فلامینگو‌ها از پرندگان شاخص این تالاب هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی