Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن توطئه اخیر دشمنان نقش وحدت‌آفرین داشت.

عبدالرحیم رحیمی در مراسم روز دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فضایی برای بیان آزاد عقاید ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب، دانشجویان در دانشگاه‌ها به‌راحتی عقاید و نقطه نظرات خود را بیان می‌کنند و این آزادی بیان ثمره خون شهیدان است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه آحاد ملت است و هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که نظام متعلق به یک قشر خاص است.

رحیمی بیان کرد: انقلاب باید با مشی اعتدال و همراهی همه آحاد ملت و مسئولان و اتحاد و همبستگی اداره شود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن توطئه اخیر دشمنان نقش وحدت‌آفرین داشت و با سخنان مهم به حوادث و اغتشاشات اخیر پایان داد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: امروز جامعه اسلامی ایران به وحدت و همدلی نیاز دارد، این نظام متعلق به همه است و باید از تفرقه که دشمنان به دنبال آن هستند دوری کنیم.

رحیمی گفت: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز به دشمنان اجازه دخالت در امور کشور را نمی‌دهیم.

وی با اشاره به مشکلات دانشجویان دانشگاه آزاد و تعریض جاده دسترسی به این دانشگاه افزود: همه تلاش خود را برای تعریض هر چه سریع‌تر این جاده خواهیم کرد ولی متأسفانه با توجه به اعتبارات مالی ضعیف و عدم همکاری برخی معارضین، عملیات احداث این جاده به‌کندی پیش می‌رود.

گفتنی است، در این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشات و آشوب‌های اخیر کشور، توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز دانشجو رهبر معظم انقلاب اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

این خبر در حال تکمیل است… .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • سروده جدید علیرضا قزوه در استقبال از غزل اخیر رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند