Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:28:04 GMT

شهرداری بندرعباس بر مهرام تهران غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۳۶۶۶

شهرداری بندرعباس بر مهرام تهران غلبه کرد

ایسنا/هرمزگان تیم شهرداری بندرعباس در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم مهرام تهران رفت و این تیم سرشناس و پرمهره را از سد راه برداشت.

تیم شهرداری پس از پیروزی هفته نهم مقابل شورا و شهرداری قزوین در این هفته هم به دنبال آن بود تا با حمایت خوب هوادارانش تیم مهرام را که از مدعیان قهرمانی است شکست دهد و جشن چهارمین پیروزی خود را برپا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کوارتر نخست شهرداری بندرعباس آن قدر زیبا بازی کرد که شاگردان مصطفی هاشمی در تیم مهرام باورشان نمی شد که این تیم شهرداری است که این گونه مقابل آن های بازی می کنند.
در این کوارتر سفید و نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس ۲۵ بر ۱۲ حریف نامدار خود را شکست دادند.
در کوارتر دوم تیم قرمزپوش مهرام تهران بهتر ظاهر شد و ۱۸ بر ۱۰ به برتری رسید اما در مجموعه شاگردان رضا هنگام پور در تیم شهرداری بندرعباس نیمه نخست را با نتیجه ۳۵ بر ۳۰ به سود خود تمام کردند وبا پیروزی به رختکن رفتند. 
در کوارتر سوم دو تیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند اما دفاع خوب زیر حلقه بازیکنان شهرداری باعث شد تا بازهم نتیجه به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد .
در این کوارتر سفید و نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس ۵۵ بر ۵۲ بازی را به پایان بردند. در کوارتر چهارم و پایانی که یکی از زیبا ترین کوارترهای این دیدار بود شهرداری دست به کار بزرگی زد و مهرام تهران را مغلوب خود کرد و در پایان بانتیجه ۸۳ بر ۷۵ پیروز این بازی شد.
شهرداری با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و فاصله خودش را با تیم های بالای جدول رده بندی کمتر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان