Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: میدوارم از همه سلایق در این دوره از انتخابات شرکت کننده داشته باشیم.

" قاسم سلیمانی دشتکی " درحاشیه بازدید سرزده از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و مهران، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را یک هدف مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: در این شرایط که دشمن با تمام توان خود جنگ اقتصادی و روانی علیه ملت و کشور و نظام بکار بسته است جواب کوبنده و دندان شکن به آنها حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن می خواهد ما نباشیم و ما هم می خواهیم نظام سلطه و استکبار از زمین برچیده شود.

استاندار ایلام با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه اقتصادی، افزود: علی رغم این وضعیت خوشبختانه در استان ایلام خوب عمل شده است و توانسته ایم با کمک همه دلسوزان استان اعتبارات خوبی برای روند توسعه استان در این شرایط بگیریم.

وی ادامه داد: در کمتر از یک سال گذشته وزارتخانه های مختلفی از جمله وزارت نفت، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری و هزینه کرده است و این رقم حدود ۵۰ برابر بودجه عمرانی استان بوده است.

استاندار ایلام قسمت اعظم این سرمایه گذاری را متعلق به شرکت های خصوصی عنوان کرد و گفت: پروژه آبان و پایدار در دهلران که سالها بود توسط شرکت‌های داخلی کاری از پیش نبرد اما امسال موفق به جذب یک شرکت خارجی با سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری شدیم که انشاء الله طرف ۱۰ سال این پروژه مهم را به سرانجام برساند.

وی در ادامه به پروژه های مهم پتروشیمی و NGL دهلران و PP پتروشیمی ایلام اشاره کرد و گفت: این پروژه‌های مهم که ظرف یکی دو سال گذشته شروع شده‌اند با سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های خلیج فارس، ایرانیان و سازمان بازنشستگان وزارت نفت در حال انجام هستند.

نماینده عالی دولت در استان به سرمایه گذاری وزارت نفت در استان با پروزه هایی چون لرزه‌نگاری در ایوان و قسمتی از شهرستان چرداول، آبدانان و دهلران با سرمایه گذاری ۱۸۰۰ میلیارد تومان، پروژه تغذیه و تقویت چاه‌های گاز با سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیون یورو و ... اشاره کرد و این اقدامات را جزو خدمات نظام در استان ایلام خواند.

وی در ادامه افق پیش روی استان را روشن ارزیابی کرد و گفت: انشاء الله سفر رئیس جمهور محترم به استان خیر و برکت فراوانی برای استان در پی خواهد داشت که انشاء الله در این سفر مهم تلاش می کنیم پروژه راه آهن ایلام کلنگ زنی و رسما شروع شود.

وی افزود: پروژه مهم دیگر که با جدیت در دست اقدام داریم آزاد راه پل زال چیلات نجف اشرف است که تمام مراحل آن طی شده و با پیگیری‌های فراوان سرانجام دستور ورود این پروژه به بودجه ۹۹ نیز گرفته شده است. 

سلیمانی دشتکی در ادامه به آزاد راه حمیل ایلام مهران کربلا اشاره کرد و گفت: فاز اول این پروژه مهم نیز از سمت کرمانشاه شروع شده است و ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه به ماحصل تلاش‌های و سرمایه گذاری‌های انجام شده در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها علاوه بر نقش مهم و حائز اهمیتی که در توسعه و آبادانی استان دارند وضعیت اشتغال استان را نیز بهبود می بخشند. 

وی افزود: بر اساس اعلام رسمی مرکز آمار کشور روند بیکاری استان از نرخ بیکاری ۱۲.۷ در سال ۹۶ به ۸.۷ در تابستان امسال رسیده است و این یک تحول بزرگ است علی رغم اینکه اعتقادم بر این است که نرخ بیکاری استان بیشتر از این است اما کارهای مهمی در استای ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری در استان نیز صورت گرفته است.

استاندار ایلام در ادامه به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه روند انتخابات در استان ایلام به خوبی پیش می رود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که از همه سلایق در این دوره از انتخابات شرکت کننده داشته باشیم گفت: امروز در این شرایط نیازمند حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هستیم و بایست در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده شود.

وی افزود: امیدوارم افراد توانمند، کاری و کسانی که قدرت تصمیم گیری قوی دارند بیایند که فردا بتوانند قوانین خوب در راستای خدمت به مردم تصویب کنند، توان نظارت بر اجرای صحیح قانون داشته باشند، به درد مناطق محروم برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تهاتر و تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به دولت از محل ظرفیت‌های قانون بودجه خبر داد. - اخبار استانها -

ابوالحسن عالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از تسریع طرح‌های آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد و اظهار داشت: اجرا طرح شبکه‌های فاضلاب در مناطق جنوبی شهر بوشهر تسریع یافته و بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه از تهاتر و تسویه 190 میلیارد تومان از بدهی‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به دولت خبر داد و بیان کرد: از محل ظرفیت‌های قانونی در بودجه سال قبل در مجموع بیش از 190 میلیارد تومان از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر تهاتر و تسویه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارایی و سرمایه‌ای را یکی از این موارد دانست و اضافه کرد: از مجموع بدهی‌های تهاتر شده شامل بدهی به دولت موضوع منابع حاصل از وام‌های داخلی دولت به میزان 164.8 میلیارد تومان، امور مالیاتی 20.6 میلیارد تومان و پرداخت بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارایی و سرمایه‌ای به مبلغ 51.6 میلیارد تومان بوده است.

عالی ادامه داد: امید است با توجه به تهاتر و تسویه بخش قابل توجهی از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر نتیجه آن در سرعت بخشی و اتمام پروژه به طرز ملموس نمایان شود.

وی از به‌کارگیری افزایش ظرفیت بخش خصوصی در طرح‌های آبرسانی استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم این مهم در صنعت آب استان بوشهر با تمرکز به استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

عالی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از رویکردهای مهم برای پیشبرد پروژه‌های آب و فاضلاب است که در استان بوشهر برای تحقق این مهم از سرمایه‌گذاران به‌صورت ویژه حمایت می‌شود.

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تکمیل طرح‌های آبرسانی روستایی خبر داد و بیان کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال دشتی به طول حدود 10 کیلومتر و با 12 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

عالی با بیان اینکه این طرح در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است ادامه داد: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال 41 خانوار با 123 نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی