Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد شب گذشته ۱۴ آذر ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، هنرمندان و گروه های تئاتر شرکت کننده با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ايكنا از قزوين، در چهاردهمین جشنواره سراسری «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» ۱۱۶ نمایش از سراسر کشور مورد بازبینی و داوری قرار گرفت و در نهایت ۱۵ اثر جواز ورود به مرحله نهایی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد گروه‌های نمایشی برتر با نظر هیئت داوران متشکل از توحید معصومی، مرتضی نجفی و کاظم نظری معرفی شدند.

در این مراسم گروه‌های نمایشی «امن ترین جای دنیا» به کارگردانی رضا ثلاثی از لرستان، «به خاطر مروارید» به کارگردانی حبیب‌اله ناصری و باقر رمضان زاده از هرمزگان و «گروه خوب، بد و زشت» به کارگردانی محمد یغمایی از قزوین به عنوان رتبه اول تا سوم تقدیر شدند.

همچنین در این جشنواره گروه‌های نمایشی «روزی که بهشتی شدم» به کارگردانی مریم ثروتی از اردبیل و «اخلاق صاحبدلان» به کارگردانی علی صبوری از قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد گروه نمایش «کفش» به کارگردانی فاطمه احمدی از گلستان به عنوان گروه منتخب تماشاگران معرفی شد و نمایش «اپرت قزاقی» به کارگردانی منیره حاتمی از مازندران توانست جایزه ویژه مرحوم فرج الله سلحشور را دریافت کند.

به گزارش ايكنا، در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از حسین پارسایی و ناصر ایزدفر کارگردان، بازیگر و نویسنده و از پیشکسوتان هنر تئاتر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ايكنا قزوين قرآن تئاتر بچه هاي مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در گلستان گفت: آزمون نوبت اول کنکور سراسری در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار شد و صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت ۱۲ هزار و ۲۵۶ داوطلب گروه علوم تجربی پایان یافت.

کاشانی نژاد افزود: در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

او گفت: در گروه‌های آزمایشی ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر داوطلب ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستند.

نوبت دوم کنکور سراسری تیرماه برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد