Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال میرزایی امید در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که آیا شورای عالی سیاستگذاری از شما برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس دعوت کرده است؟ گفت: شورای عالی سیاستگذاری از هیچ یک از اصلاح‌طلبان به صورت خاص برای ثبت نام در انتخابات مجلس دعوت نکرده است.

وی در خصوص طرح «سرا»، افزود: به نظر من طرح «سرا» موجب از بین رفتن دلسردی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی چهره‌های اصلاح‌طلب احساس می‌کنند که در تعیین چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی کنار گذاشته می‌شوند و فقط برخی افراد در این خصوص تصمیم می‌گیرند.

عضو فراکسیون آماده مجلس اظهار داشت: طرح «سرا» این مشکل را از بین برده و موجب تقویت پایگاه اجتماعی جریان اصلاح‌طلبی می‌شود.

میرزایی در خصوص کاندیداتوری محمدرضا عارف در انتخابات مجلس گفت: بعید می‌دانم که او برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کند.

وی با بیان اینکه باید تعامل مجلس با نهادهای نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی افزایش یابد، افزود: تا زمانی که رابطه مجلس با نهادهای نظارتی و امنیتی تقویت نشود، نمی‌تواند به وظیفه اصلی خود که وظیفه نظارتی و مقابله با فساد است، عمل کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان ارتباطی با هیچ یک از نهادهای نظارتی ندارند و در جریان مسائل نیستند به همین دلیل نمی‌توانند نظارت درستی بر عملکرد مدیران و وزرا داشته باشند و عمدتاً مجلس در بعد نظارتی از طریق گزارشات ارباب رجوع و مردم ورود می‌کند.

میرزایی با انتقاد از روند قانونگذاری در مجلس، گفت: این نوع قانونگذاری مشکلی از مشکلات کشور حل نمی‌کند. مجلس باید قوانینی وضع کند که در زندگی روزمره شهروندان تاثیری ملموس داشته باشد.

کد خبر 4788745

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضا عارف مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور حسن روحانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران وزارت کشور مقام معظم رهبری هیئت دولت سید اسماعیل موسوی شورای نگهبان ارتش جمهوری اسلامی ایران لایحه تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903192

دیگر خبرها

  • چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک کاندیدا در زنجان؛ یکباره اصلاح‌طلب شد!
  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • ۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رئیسی چقدر شد؟
  • ببینید | این ۳ چهره، قالیباف را از ریاست مجلس حذف خواهند کرد؟
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم