Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر «مونولیو» اسامی ۳۹ متن پذیرفته شده برای حضور در مرحله بازبینی این دوره را اعلام کرد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، گروه تئاتر «لیو» ضمن تشکر از تمامی هنرمندانی که متونشان را برای شرکت در هفتمین جشنواره «مونولیو» ارسال کرده‌اند از میان 364 عنوان متن، اسامی 39 متن را برای شرکت در بازبینی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به نمایش "آشپزخانه"| در میان جماعت خشمگین

اسامی آثار پذیرفته شده برای مرحله بازبینی هفتمین فستیوال «مونولیو» به شرح ذیل است:

«بادی پکر» عرفان خلاقی و ماندانا موذپور«دست‌نوشته‌ها» پژند سلیمانی«حمید اسکندری» مجتبی کاتوزیان«مهارکننده‌های بازجذب سرتونین» بهرنگ بقایی«زندانی رنگ‌ها» آرزو عادلی«نامهربونی» آزاده فخری«مربای به» مهتاب جامعی«روبروفسکی» رسول پورزند«بنویس یا 3 دقیقه و 23 ثانیه مانده به 6» سید فرشاد هاشمی«پذیرفتن» احسان آذری«بدل» آهو امیرصمیمی«شاخص توده‌ چربی» محمدرضا رادمند«من و اژدها» داوود ونداده«من مرتضی تنها هستم» مهرداد مقیسه«روزهای اوج یک فوتبالیست محلی» محمدعلی دستان«دستور پخت قرمه‌سبزی به خط بریل» رزیتا میرزایی«متولد شده درخون» شیما پورسهم‌الدین«چرا دوست‌داری مرا به نام خطاب کنی» برکه بذری«سیاه سفید» بهشاد رسولی«گالینابلانکا» نیکو بستانی«هفتمین سفر نارو نشینان بحری» مروارید حقه کاووسی«شرایط نامطبوع حیات یک گیاه نایاب در فرودگاه سی.دی.جی» افسون پالیزبان«مرگ و دوشیزه» کیوان الستی و کتایون طلایی«کندو» مسعود احمدی«لبخند گلاسکو» حمید پاک‌نیا«مرگ با تیک سبز» آرش ماهان‌کیا«جبهه‌ی غرب»‌ سُندس یگانه«از راه آراز» فرشاد جعفری«لیدی در شب مکبث» محسن رهنما«ایخ لیبی دیخ ماریا» امیر مهدی غرشی«ماه عسل» احسان عرفانی«ریشه‌ها عمیق‌اند» مهتاب عسگری«اسب خوار» ونوشه واحدی«مونولوگ من: هفت دقیقه سکوته» فرزانه کریم‌پور«اسلشر» صالح علوی‌زاده«خداحافظ ساقی/ برزخ یهودا» علی‌سام صادقی«اُدیسه‌ی آپریل» شیما خزاعی«دامون» سیدرضا فیض‌بخش«برگرد» امیرعباسیان

بدیهی است که حضور اسامی اعلام شده در جشنواره قطعی نبوده و منوط به بازبینی مرحله‌ دوم است.

بازبینی مرحله‌ دوم به صورت غیر حضوری است و هنرمندان باید تا تاریخ 25 دی‌ماه سال جاری فیلمِ اجرای خود را ارسال کنند. توجه داشته باشید که این تاریخ غیرقابل تمدید است.

راه‌های ارسال فیلم:

1: به صورت فایل به آدرس ایمیل: info@leevtheater.com

2: به صورت لوح فشرده به آدرس: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، حد فاصل سرپرست و فریمان، پلاک 444، تماشاخانه‌ دیوار چهارم. کد پستی 1416873413

مسئولیت هرگونه اشکال در فایل‌های فرستاده شده به عهده‌ گروه متقاضی است.

مسئولیت برگزاری و بازخوانی متون ارسالی به این دوره از فستیوال نیز به عهده‌ اعضای گروه «لیو-سایه» است.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر نمایش تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام چرخنده به تئاتر برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند