Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ویژه حسابرسی نخست وزیر پاکستان از ۷۰ برابر شدن اموال شهباز شریف طی ده سال اخیر خبر داد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز؛ «شهزاد اکبر» معاون ویژه حسابرسی نخست وزیر پاکستان از 70 برابر شدن اموال شهباز شریف طی 10 سال اخیر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سروزیر سابق ایالت پنجاب از طریق خانواده و دوستانش اموال خود را به خارج از کشور منتقل کرده است.

شهزاد اکبر از ارسال پرسشنامه‌ای 18 سواله برای شهباز شریف خبر داده و اعلام کرد: رئیس حزب نواز موظف است به سوالات ارسال شده پاسخ دقیق بدهد.

معاون ویژه حسابرسی عمران خان گفت: علاوه بر شهباز شریف فرزندن او نیز به فساد اقتصادی کلان دست زده‌اند و مجموع دارایی‌های «سلمان شهباز» 8 هزار برابر شده است.

سازمان بازرسی پاکستان مدعی کشف یک  اختلاس دیگر توسط شهباز شریف شدسازمان بازرسی پاکستان دستور توقیف تمام اموال «شهباز شریف» را صادر کرد

وی تاکید کرد: خانواده شهباز شریف برای انتقال دارایی‌های خود به خارج از کشور بیش از 33 شرکت جعلی ثبت کرده‌اند.

شهزاد اکبر اضافه کرد: ما توانستیم حمزه شهباز را دستگیر کنیم ولی سلمان شهباز و داماد شهباز شریف فرار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حمزه شهباز نمی‌تواند پاسخ اتهاماتی که علیه او وجود دارد را به درستی بدهد و این نشان از درستی تمام اتهامات وارده دارد.

گفتنی است دولت اسلام آباد و دستگاه قضایی پاکستان اخیرا مدعی یافتن مستندات تازه‌ای علیه شهباز شریف شده‌اند.

حزب نواز با رد این ادعاها تصریح کرده است تا زمانی که شواهد لازم در دادگاه ارائه نشود جرمی را علیه شهباز شریف نخواهد پذیرفت.

این در حالی است که برخی سران حزب نواز روز گذشته به منظور ملاقات با برادران شریف راهی لندن شده‌اند.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد در گزارشی به موسسه خیریه میعاد مهرمهدوی که متعلق به امیرحسین رائفی‌پور، بردار علی‌اکبر رائفی‌پور است، پرداخته است.

در ادامه قسمتی از این گزارش را می‌خوانید؛

مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی‌اکبر رائفی‌پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده‌اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در فضای مجازی مطرح می‌کند، او را متهم به تطمیع شدن از سوی تیم قالیباف می‌کنند.

شاید این همان خطی باشد برای ناامن کردن و ارعاب افرادی که قصد دارند این موسسه و مدیر آن را به چالش بکشند، پی گرفته می‌شود.

او خود را داعیه‌دار شفافیت می‌داند و از همین‌رو پیش از انتخابات اخیر مجلس، اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد!

رائفی‌پور همچنین درباره محل درآمدش برای خرج زندگی نوشته «۶۰۰ میلیون تومان پول نزد یکی از دوستانم (آهنگری) دارم که هر ماه سود آن را محاسبه کرده و پرداخت می‌کند.»

البته او حدود ۷ سال پیش گفته بود که خرج زندگی‌اش را از یک «مغازه عطاری» در «محله‌ای پایین شهر تهران یا خارج از تهران» کسب می‌کند؛ رائفی‌پور در توضیحات بیشتر گفته بود که «من سرمایه‌گذاری کرده‌ام و یکی از دوستانم آنجا کار می‌کند.» او هرگز توضیح نداده که موسسه مصاف با این حجم از فعالیت و واحدهایی که ذیل موسسه تشکیل شده، بودجه برای گرداندن موسسه را از کجا می‌آورد.

دیگر خبرها

  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد