Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:29:25 GMT

هادی پور با پیروزی آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۱۹۸

هادی پور با پیروزی آغاز کرد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جمعه ۱۵ آذرماه  با حضور ۱۲۸ تکواندوکار از ۴۲ کشور در چهار وزن المپیکی مردان و زنان و در سالن «دینامو» شهر مسکو آغاز شد. آرمین هادی پور در وزن  ۵۸- کیلوگرم اولین نماینده ایران بود که برای دیدار با حریفی از سنگال به روی «شی هاپ چانگ» رفت. 

وی در مبارزه با «کاما مصطفی» از سنگال رفت و با برتری در این مبارزه راهی دور دوم شد تا به مصاف «براگانسا» از پرتغال برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرتقالی  «آرماتانوف» از روسیه را حذف کرد. 

در ادامه این مسابقات و در وزن ۶۸ کیلوگرم  میرهاشم حسینی ابتدا با «الکتبی» از بلژیک و سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن با «پائولو پرز» از اسپانیا مبارزه می کند. ضمن اینکه سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست به مصاف «کارلوس سانسورس» از برزیل می رود.

رقابت های فینال گرندپری ۸G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین ۶۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

کد خبر 4789932

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تکواندو گرندپری آرمین هادی پور تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • آغاز مبارزه با آفت سن گندم در مزارع گرمسار
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)