Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@12:59:52 GMT

درخواست استیلی از باشگاه‌های لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۶۹۵

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران که به منظور بررسی شرایط کشور میزبان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا راهی تایلند شده از امکانات تمرینی و اقامتی شهر سونگلا بازدید کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره بازدید از امکانات شهر سونگلا اظهار کرد: خوشبختانه سفر بسیار خوب و ضروری با همکاری فدراسیون فوتبال به کشور تایلند انجام شد که ابتدا در بانکوک با مسئولین فدراسیون این کشور همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن هم به سونگلا محل برگزاری بازی های گروه سوم آمدیم و از زمین تمرینی، استادیوم و هتل محل اقامت تیم بازدید کردیم و کلیه هماهنگی های لازم در خصوص سفر تیم امید به تایلند انجام شد.


سرمربی تیم المپیک اضافه کرد: حضور میرشاد ماجدی که به زبان تایلندی تسلط دارد و همچنین این کشور را به خوبی می شناسد برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت. خوشبختانه توانستیم به بهترین شکل ممکن در خصوص هتل، تامین غذای ایرانی مناسب برای تیم و استفاده از آشپزخانه هتل، هماهنگی برنامه های تمرینی و سایر موضوعات با طرف تایلندی مذاکره کنیم و فکر می کنم از این نظر همه چیز با بهترین شرایط انجام شده است. البته شرایط زمین های تمرینی در سونگلا ایده آل نیست اما به هر صورت باید برای بازی کردن در همین وضعیت آماده باشیم. مسئله مهم اهمیت و ضرورت انجام سفر بود که در مورد همه چیز به دقت برنامه ریزی کنیم و جزئی ترین موضوعات حتی فاصله زمین تا هتل، مسافت شهرها و طول سفر، شرایط آب و هوایی محل تمرینات بدنی، اتاق جلسات و بخش های دیگر را به دقت بررسی کنیم.


استیلی در پایان گفت: همه ما از کادر فنی تیم امید گرفته تا فدراسیون فوتبال، خود بازیکنان و تمامی عوامل با همه وجود برای موفقیت تلاش می کنیم اما یکی از اصلی ترین شاخصه ها برای موفقیت این تیم همکاری و تعامل باشگاهها است. من تشکر می کنم از کلیه مربیان و همکاران همچنین دوستان خوب خودم که در مقاطع مختلف به ما کمک کردند و بازیکنانشان را در اختیار تیم گذاشتند اما درخواست ما این است که در فرصت باقیمانده هم این همکاری ادامه داشته باشد. شرایط حساس باشگاه‌ها و فشردگی مسابقات را درک می کنیم اما اگر کمک باشگاه‌ها نباشد و نتوانیم در این مدت باقیمانده بازیکنان را در اختیار بگیریم امکان ارتقای توان بدنی نفرات همچنین هماهنگ سازی آنها وجود نخواهد داشت. مجددا تاکید می کنم که تیم امید بدون همکاری باشگاه‌ها موفق نخواهد شد و به این تعامل همه جانبه برای سربلندی تیم و انجام برنامه های آماده سازی با حضور کلیه نفرات نیاز داریم.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: المپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم