Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بنیامین نتانیاهو در ادامه دست و پا زدن برای ماندن در قدرت برای مصون ماندن از تبعات اتهامات علیه خود، خواستار ادامه حضور در سمت نخست وزیری به مدت ۶ ماه دیگر شد. تاریخ انتشار: 12:36 - 15 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۳۱۲ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ حزب «لیکود» امروز (جمعه) اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌خواهد تنها ۶ ماه دیگر در سمت خود باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش جروزالم پست، سخنگوی لیکود، حزب متبوع نتانیاهو، امروز اعلام کرد نتانیاهو خواهان حضور در سمت نخست وزیری به مدت ۶ ماه دیگر است و در ماه مه سال ۲۰۲۰ دفتر نخست وزیری را ترک می‌کند.
سخنگوی لیکود گفت در صورت موافقت «بنی گانتز» با تشکیل کابینه فراگیر با لیکود به منظور جلوگیری از انتخابات سوم در کمتر از یک سال، نتانیاهو تنها ۶ ماهه نخست این کابینه را در قدرت خواهد بود و سپس جای خود را به گانتز خواهد داد و یک سال و نیم باقی مانده نخست وزیری را در صورت تبرئه از اتهام‌های وارده پس از نخست وزیری گانتز انجام خواهد داد.
حزب «آبی و سفید» نیز در واکنش خواهان اعلام این درخواست به صورت علنی از سوی نتانیاهو شد.
این درخواست در حالی مطرح می‌شود که پنج روز دیگر فرصت تشکیل کابینه توسط اعضای کنست پایان می یابد و لیکود نیز خود را برای برگزاری انتخاب رئیس جدید حزب آماده می‌کند.
      • بیشتر بخوانید:  اصرار نتانیاهو برای ماندن در قدرت به جنگ داخلی می‌انجامد؟ آرایش حزبی در اراضی اشغالی بدون تغییر باقی مانده است
از سوی دیگر «گیلاد آرون»، پسر «آریل شارون»، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با ارسال درخواستی به ۱۲۰ هزار عضو لیکود خواهان رد این پیشنهاد شده و از آنان خواست به او برای نامزدی کنست فرصت بدهند.
در طرف مقابل نیز نتانیاهو اعلام کرده است تنها پس از انتخابات سوم به ترک ریاست حزب لیکود فکر خواهد کرد.
رژیم صهیونیستی از ماه آوریل تاکنون دو انتخابات پارلمانی را بی نتیجه برگزار کرده است. تشکیل کابینه در اراضی اشغالی بحرانی سیاسی را رقم زده که به نظر می‌رسد به پایان عمر سیاسی نتانیاهو منتج شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو بحران تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد