Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: صبح امروز حادثه واژگونی تریلی در محور ساری نکا رخ داده که دلیل آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه آن هم به‌دلیل تخطی از سرعت مجاز بوده است.

علیرضا قدمی درباره حادثه واژگونی تریلی حامل سوخت در جاده ساری به نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: صبح امروز این حادثه رخ داده که دلیل آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه آن هم به‌دلیل تخطی از سرعت مجاز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی این حادثه شاهد ترافیک سنگینی در این محور بودیم که درحال حاضر با پاک‌سازی جاده ترافیک به عادی عادی بازگشت.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، بیان کرد: محدودیت ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی در محور هراز از صبح امروز اجرا شده و تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه براساس برنامه قرار بود محور کندوان امروز یک‌طرفه شود، تصریح کرد: باتوجه به ترددی عادی و روان در این محور احتمال تاخیر در اجرای این محدودیت وجود دارد.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

وی به ترافیکی عادی و روان در تمامی محورهای مازندران اشاره کرد و گفت: در ارتفاعات استان شاهد بارش باران و لغزنده بودن سطح جاده‌ها هستیم که لازم است رانندگان بااحتیاط تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط فصلی و همچنین هشدار هواشناسی رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران تریلی حامل سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران