Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده فعلی مردم مشهدمقدس و کلات در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات آتی مجلس ثبت‌نام کرد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، روند ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری مشهدمقدس ادامه دارد.

جواد کریمی قدوسی که روز گذشته به دلیل نقص در مدارک موفق به ثبت‌نام نشده بود امروز با تکمیل مدارک خود برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد؛ وی در حال حاضر نیز نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در کاشان انتخاب شدندپیرهادی:شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آمادگی دارد هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام کنداصفهان|یکسان بودن ارتکاب جرم در فضای مجازی و حقیقی؛ نامزدهای انتخاباتی مسائل قومیتی را پر رنگ نکنند

همچنین مجید حسینی؛ عضو هیئت علمی علوم سیاسی دانشگاه تهران و منتقد موسسات کنکور نیز از دیگر شخصیت‌هایی بود که امروز برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد.

غلامحسین صاحبی؛ عضو سابق شورای شهر مشهد نیز دیگر کاندیدایی بود که مبادرت به ثبت‌نام کرد.

انتهای پیام/281/ ع

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است

به گزارش قدس خراسان، رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت می‌کنند.
داوود قرونه افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است.
۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی