Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:15:33 GMT

تلویزیون به سیستان و بلوچیستان می رود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۶۴۴۶

تلویزیون به سیستان و بلوچیستان می رود

ویژه برنامه " به خانه بر می گردیم" امروز( جمعه 15 آذر ماه) ارتباط زنده و تصویری با سیمای سیستان و بلوچیستان برقرار می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این ویژه برنامه دو ارتباط زنده تصویری با سیمای سیستان و بلوچیستان برقرار می شود و فرهنگ و آداب و رسوم  و صنایع دستی  و..این استان معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش دیگر برنامه " به خانه بر می گردیم " تهیه کننده ( مصطفی هیودی )، ( المیرا سماواتی مجری) و کارگردان برنامه چراغ به  عنوان مهمان در استودیوی این برنامه حضور دارند. 

بنا بر این گزارش،در این برنامه با استفاده از ظرفیت سیمای استانها سراسر کشور  سعی می شود ،ارتباطاتی با این مراکز برقرار شود تا مخاطبان با آداب و رسوم ، صنایع دستی، هنرمندان  و... هر استان آشنا شوند. 

برنامه " به خانه بر می گردیم " ویژه  کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و اجرای حسین مولایی و زینب پور ابراهیم جمعه هر هفته و همچنین  اعیاد مذهبی و ملی باحضور خانواده ها اعم از پدر و مادر و والدین به همراه پدر بزرگ و مادربزرگ در یک جمع صمیمی ساعت 10:30 بر روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان صنایع دستی هنرمندان شبکه پنج سیما بر می گردیم برنامه چراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون