Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دمیتری شوگایف» روز جمعه به خبرگزاری اینترفاکس گفت: به احتمال زیاد درسال آینده برای فروش محموله جدید تسلیحات پدافند موشکی اس-۴۰۰ به ترکیه با این کشور قرارداد امضا می‌کنیم و بطور هدفمند در مورد این مساله کار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نکته اصلی است که دو طرف عزم برای ادامه همکاری در این عرصه دارند.
مدیرکل شرکت تسلیحاتی روس آبارون اکسپورت روسیه نیز به تازگی از برنامه امضای قرارداد جدید با ترکیه برای صادرات محموله جدید تسلیحات پدافند موشکی اس-۴۰۰ به این کشور خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«الکساندر میخییف» روز پنجم آذر ماه به ریانووستی گفت که قرار است قرارداد برای تحویل محموله جدید اس۴۰۰ به ترکیه در سال ۲۰۲۰ امضا شود.
روسیه تابستان گذشته تسلیحات پدافند موشکی اس۴۰۰ برای چهار گردان موشکی مطابق قراردادی به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار را به ترکیه تحویل داد.
در آن قرارداد امکان تحویل تسلیحات اس۴۰۰ برای یک هنگ موشکی نیز پیش‌بینی شده است.
مدیر شرکت دولتی روس آبارون اکسپورت گفت که طرف روسی امیدوار است که در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ اسناد برای تحویل محموله جدید اس۴۰۰ به ترکیه امضا شود.
میخییف تصریح کرد که همکاریهای فنی-نظامی روسیه و ترکیه به فروش اس-۴۰۰ به این کشور محدود نمی‌شود و برنامه‌های گسترده‌ای تدارک دیده شده است.
مجموعه‌های پدافند موشکی اس۴۰۰ یا تریومف (در طبقه بندی ناتو اس. ای -۲۱) پیشرفته‌ترین تسلیحات پدافند موشکی روسیه است که هواپیماها را تا برد ۴۰۰ کیلومتری هدف قرار می‌دهد و موشک‌های تاکتیکی تا شعاع ۶۰ کیلومتری دارد.
تحویل مجموعه‌های پدافند موشکی اس-۴۰۰ به ترکیه با مخالفت شدید آمریکا روبرو شد و واشنگتن فشارهای گسترده‌ای را برای انصراف آنکارا از خرید این تسلیحات از مسکو بکار بست.

برچسب‌ها روسیه موشک اس -400 ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه موشک اس 400 ترکیه روسیه موشک اس 400 ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد