Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه قم گفت: شورای نگهبان با قاطعیت جلوی نفوذ افرادی که دارای مشکلات اخلاقی و سیاسی و زمینه نفوذ دشمن را فراهم می‌کنند گرفته شود. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در  مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت:ایمان به خدا به حرکات و اخلاق انسان جهت می‌دهد و اعمال انسان بازتاب عقائد وی است و رفتار هرکسی با جهان‌بینی‌اش ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میلاد امام حسن عسکری(ع)افزود: این امام آخرین امامی بودند که علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌ها با شرایط آن زمان با شیعیان ارتباط داشتند و پس‌ازآن ملاقات شیعیان با امام زمان(عج) محدود و دست‌نیافتنی شد و یکی از حساس‌ترین وظایف امام عسکری(ع) مهیاکردن جامعه برای وضعیت پیش رو بود و به معرفی امام زمان(ع) پرداختند.

امام‌جمعه قم با اشاره به فرارسیدن سال روز رحلت حضرت معصومه(س) بیان کرد: این بانو گام‌های بلندی برداشتند و علی‌رغم عمر کوتاه نقش مؤثری ایفا کردند و با عفاف و حجاب در جامعه تأثیرگذار بودند و بازندگی و مرگ و قبر و بارگاه انسان و تمدن ساز شدند و مجاهد الی الله شدند و همانند عمه‌اش زینب بر مستکبران شوریدند و آن‌ها را بی‌هویت کردند.

امام جمعه قم: موضوع گران شدن بنزین بهانه‌ای برای ضربه به انقلاب بودامام جمعه قم : "تسنیم" با شبهه‌زدایی به موقع ‌توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کندتوضیحات آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم درباره "نقل قول کذب" از او در فضای مجازی

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ارزش و جایگاه شهر مقدس قم عنوان کرد:در اغتشاشات اخیر یکی از شهرهایی که توطئه دشمن مؤثر نبود شهر مقدس قم بود.

نماینده ولی‌فقیه در قم با اشاره به 16 آذر روز دانشجو تصریح کرد: 16 آذر روز فریاد دانشجویان علیه آمریکای جنایتکار است، در این روز مأموران شاه به دستور آمریکا دانشجویان را به خاک و خون کشیدند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید در مدت باقی‌مانده بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغ‌شده توسط رهبری در خصوص قانون جامع انتخابات به‌گونه‌ای عمل کند تا زمینه فساد مالی و اخلاقی و سیاسی و نفوذ دشمن گرفته شود و بستری مناسب برای شکل‌گیری مجلسی انقلابی و مبارزه با فساد فراهم شود.

وی افزود:از شورای نگهبان خواست می‌شود با قاطعیت جلوی نفوذ افرادی که دارای مشکلات اخلاقی و سیاسی و زمینه نفوذ دشمن را فراهم می‌کنند گرفته شود، مردم از شورای نگهبان انتظار دارند آن دسته از نمایندگانی که به نفع فتنه گران روسیاه موضع‌گیری کردند با ابزارهای قانونی رد صلاحیت شوند.

امام‌جمعه قم بیان کرد: کسانی که به نفع دشمن و علیه ملت ایران حاضر به امضای پیمان‌های ننگین هستند، نباید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند،شورای نگهبان نشان داده است که بر اساس قانون با هیچ‌کس تعارف ندارد و ملت ایران همواره از شورای نگهبان پشتیبانی کرده و می‌کند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد:مردم باید بدانند که برای رای دادن باید حجت شرعی داشته باشند و انتخاب مردم در سرنوشت کشور مؤثر است،مسئولان انتخابات همان‌گونه که می‌دانند رای مردم حق‌الناس است و دستگاه‌های اجرای انتخابات نیز مراقب حق‌الناس باشند.

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد گفت: استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور داراست و این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه‌ای بالا است.

روح الله حیدری در حاشیه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به منظور همکاری و همراهی همه شرکت‌های بیمه‌ای در استان جهت ارائه بهتر خدمات بهینه بیمه‌ای به شهروندان یزدی جلسه سندیکای شرکت‌های بیمه در استان یزد شکل گرفت و در آن حول محور کارگروه‌های متعدد بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادات خوبی نیز مطرح گردید.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در سال جدید خدمات بهتری را به مردم استان یزد ارائه دهیم خاطر نشان کرد: در طی سال‌های اخیر در استان یزد متأسفانه شاهد بلایای طبیعی هستیم، در این بین برخی از مردم و اهالی شهرها و روستاها فاقد بیمه‌نامه منازل مسکونی و اماکن تجاری خود هستند که در بلایای طبیعی دچار گرفتاری می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان تصریح کرد: شاهد این هستیم که پس از خسارت‌های وارده مردم به دستگاه‌های حمایتی مراجعه دارند و این معضلی برای مردم فاقد بیمه شده است.

حیدری افزود: لازم است با هماهنگی‌های بیشتر به مردم جهت تهیه بیمه نامه‌ها اطلاع رسانی شود تا بتوانند در زمان خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای مطالبه کنند.

وی تاکید کرد: به جهت تحقق این امر انتظار است تا مدیران استان همکاری و کمک داشته باشند تا شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند در راستای خدمات مؤثر واقع شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گفت: یکی از اقداماتی که شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند و در طی سال‌های گذشته آن را تقویت کردند بیمه‌های بازنشستگی به کمک بیمه‌های تجاری است، لذا توصیه ما به مردم استفاده از پارامترهای بیمه‌ای در این خصوص در شرکت‌های بیمه است.

حیدری با بیان اینکه استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور دارد ادامه داد: این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه بالا است و این جای خوشحالی و تبریک به مردم استان دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا با پوشش گسترده بیمه در استان در زمان حوادث، خسارت کمتری به مردم وارد شود و خسارت‌ها تا حدی جبران شود.

کد خبر 747129

دیگر خبرها

  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور