Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیلا منصوریان عضو تیم ملی ووشو بانوان و دارنده نشان طلای مسابقات جام جهانی با قراردادی سه ساله به باشگاه شین در لیگ کشور چین پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سهیلا منصوریان سانداکار وزن 52- کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان، با قراردادی سه ساله به باشگاه شین در لیگ ووشو چین پیوست. سهیلا منصوریان دارنده نشان طلای مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۱۴ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدال برنز نهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا در تایوان را در کارنامه خود دارد و حالا قرار است به مدت سه سال برای یک باشگاه چینی در لیگ این کشور مبارزه کند.

شهربانو و الهه منصوریان دیگر خواهران این ووشوکار هستند که آنها نیز با حضور در کشور چین گویا با پیشنهاد‌هایی که دارند قرار است در لیگ این کشور فعالیت کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: چین جام جهانی قهرمانی آسیا سهیلا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نمایندگان ۳۸کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم سهیلا منصوریان در جدال با «ژی‌چین لی» از چین شکست خورد.

همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

صدیقه دریایی ملی‌پوش وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان، در نخستین مبارزه‌اش مقابل «دوی مهارابام» از هند به برتری دست یافت و گام به مرحله بعدی گذاشت.

او در دیدار بعدی بعد از ظهر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار می‌کند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه