Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس ستاد انتخابات در خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به روند ثبت‌نامی که روزانه دنبال می‌کنیم، تعداد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم، مانند دوره قبل یا بیش از آن، باشد.

علی‌حسین حسین‌زاده امروز ۱۵ آذرماه با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در اهواز، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم اطلاع‌رسانی شده است، روند ثبت‌نام از نامزدهای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه آغاز شده است اما پیش از این زمان، تمهیدات لازم برای ثبت‌نام داوطلبان در استان خوزستان اندیشیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که قبلا هم گفته‌ام در این دوره تمامی فرآیند ثبت‌نام از طریق سامانه انتخابات انجام می‌شود که هم کار را تسهیل کرده و هم اینکه کار دقیق‌تر و منظم شده است.

وی ادامه داد: خدا را شکر، کار در حوزه انتخابیه اهواز نیز به صورت خیلی منظم در حال انجام است و تعداد کاربران و سیستم‌هایی که در این محل مشخص شده است، به تعداد کافی است و هیچ مشکلی در فرآیند ثبت‌نام در اهواز و سایر حوزه‌های انتخابیه استان نداشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد انتخابات در خوزستان خاطرنشان کرد: از دهم تا پانزدهم آذرماه فرصت برای تشکیل هیات‌های اجرایی است که طبق بررسی‌هایی که به عمل آمده است و با همکاری هیات نظارت استان، هیات‌های اجرایی در تمامی شهرستان‌ها شکل گرفته است و ان‌شاءالله از روز یکشنبه هفته آینده به مدت ۱۰ روز صلاحیت داوطلبان شرکت‌کننده در این دوره از انتخابات در هیات‌های اجرایی بررسی خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق قانون به محض اینکه اطلاعات افراد شرکت‌کننده در دوره یازدهم انتخابات وارد سامانه شد، اسامی از طریق وزارت کشور به چهار مرجع رسمی ارجاع داده خواهد شد و استعلام صورت می‌گیرد و حداکثر بعد از پنج روز نیز سازمان‌های مربوطه موظف هستند که جواب استعلام را به فرمانداری‌ها اعلام کنند. هیات‌های اجرایی نیز ۱۰ روز فرصت دارند تا صلاحیت‌ها را بررسی و به هیات نظارت اعلام کنند.

حسین‌زاده گفت: فکر می‌کنم با توجه به روند ثبت‌نامی که روزانه دنبال می‌کنیم، تعداد داوطلبان مانند دوره قبل باشد. در دوره دهم بیش از ۶۰۰ نفر برای انتخابات شرکت کردند که با توجه به روندی که اکنون پیش می‌رود و فرصتی که باقی مانده است، فکر می‌کنم مانند دوره قبل یا بیش از آن، داوطلب داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس