Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بجنورد، مهمترین تکلیف دانشجویان را آرمان گرایی و آرمانخواهی دانست و گفت: انقلابی گری و مطالبه گری باید در رأس این تکلیف باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، امروز(15 آذر) در آیین نماز جمعه این هفته که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: پایه‌گذار نظام مترقی ولایت فقیه این امام بزرگوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت بجنورد همچنین به 15 آذر سال 1330، سالروز به توپ بستن گنبد مطهر امام رضا(ع) توسط سربازان روسی اشاره کرد.

 

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت مصومه(س)، اظهارداشت: خدای متعال به هجرت‌های تمدن‌ساز همچون هجرت ابراهیمی٬ یوسفی و موسوی در آیات قرآن کریم توجه زیادی داشته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هجرت حضرت مصومه(س) نیز مهم بوده و آثار و برکات فراوان بسیاری داشته و انسان ساز است، چرا که معارف دین و معارف اسلامی از قم ریشه می‌گیرد و این از برکات این هجرت تمدن‌ساز است.

 

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه با اشاره به 16 آذر، روز دانشجو، گفت: دانشجویان در تمام جنبش‌ها و خیزش‌های دینی و اسلامی، به تبعیت از روحانیت معظم، همواره حضور جدی داشته‌اند.

 

وی جنبش دانشجویی را جنبشی ضد استکباری، ضد سلطه و ضد آمریکایی برشمرد و خاطرنشان کرد: برخی تلاش می‌کنند در این قشر نفوذ کنند که باید بدانند ماهیت این جنبش انقلاب‌گری و ولایی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه مهم‌ترین تکلیف امروز دانشجویان هم آرمانگرایی و آرمان‌خواهی است، افزود: دانشجوی آرمانگرا باید علم اندوز، انقلابی، مطالبه گر و دشمن شناس باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر عراق، گفت: آمریکا از سال 2007 برای نفوذ در مردم عراق بسیار تلاش می‌کند و پروژه نا امن سازی عراق یک پروژه جدی آمریکایی است که با محوریت مرجعیت عزیز تا کنون به شکست خورده و امیدواریم در ادامه نیز با پیروزی قاطع مردم عراق همراه باشد.

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بجنورد خراسان شمالی 16 آذر دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند