Web Analytics Made Easy - Statcounter

طمیمیان از راه اندازی پردیس دانشگاهی هنر در این منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: به منظور امضای تفاهم نامه این رویداد هفته آینده با رئیس دانشگاه هنر تهران دیدار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «قدرت اله طمیمیان» امروز (پنج شنبه 14 آذر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری و توسعهد کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته  آینده با رئیس دانشگاه هنر تهران برای انعقاد تفاهم نامه ای درخصوص راه اندازی پردیس دانشگاهی هنر منطقه آزاد اروند دیدار خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، به برگزاری موفق جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر و جشنواره استانی تئاتر اروند اشاره کرد و افزود: جشنواره ای نیز در حوزه مطبوعات با همکاری واحد روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ترتیب دادیم که امیدواریم در ماه جاری آیین اختتامیه آن برگزار شود.

 

وی از تشکیل شورای راهبردی گردشگری سلامت خبرداد و گفت: این رویداد به عنوان یک راهکار بسیار مهم و تاثیر گذار در رونق اقتصادی منطقه خواهد بود .

 

طمیمیان اذعان داشت: در خصوص توسعه و احیای صنایع دستی منطقه مطالعاتی انجام شده  و در حال حاضر کمک هایی به صاحبان این صنایع برای حفظ آثارشان انجام می شود .

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از تشکیل شورای فرهنگ عمومی این سازمان خبرداد و یادآور شد: به منظور بالا بردن سطح فرهنگی عمومی و استاندادرهای آن در جامعه به دنبال تشکیل شورای فرهنگ عمومی سازمان منطقه آزاد اروند هستیم .

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد مجلس شورای اسلامی مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان رفسنجان شورای راهبردی گردشگری توسعه و احیای صنایع دستی جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منطقه آزاد اروند جشنواره مطبوعات شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی

سجاد دادفر با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری فراوان کرمانشاه، گفت : کرمانشاه استانی سرشار از ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف طبیعت گردی، روستاگردی، فرهنگی، تاریخی، دفاع مقدس و مذهبی است. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: با وجود اینکه ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه در حوزه گردشگری بسیار زیاد است، اما متاسفانه تاکنون رشته گردشگری در کرمانشاه راه اندازی نشده است. 

وی به توجهی که در سال‌های اخیر به مقوله گردشگری در کرمانشاه شده اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه استاندار کرمانشاه، گردشگری را به عنوان اولویت توسعه استان معرفی کرده و از طرفی در سطح کلان کشوری نیز نوع نگاه از اقتصاد نفتی به سمت شاخص‌های دیگر تغییر یافته، ما نیز در دانشگاه رویکرد توجه به گردشگری را در دستور کار قرار داده ایم. 

دادفر از آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی خبرداد و افزود: پروسه اخذ مجوز راه اندازی این رشته از وزارت علوم را آغاز کرده ایم و امیدواریم با پیگیری و حمایت مسئولین استانی در ماه‌های آینده آن را به سرانجام برسانیم. 

وی تاکید کرد: در کنار اقداماتی که برای اخذ مجوز راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی آغاز شده، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم همچون جذب اساتید این رشته در دستورکار قرار گرفته است. 

وی افزود: باتوجه به اینکه در این استان حدود ۴۲۰۰ اثر تاریخی از ادوار مختلف وجود دارد و این استان را به یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور در حوزه آثار تاریخی تبدیل کرده، طی سال‌های گذشته رشته باستان شناسی در دانشگاه رازی ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد