Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه هشترود گفت: مجلس خیلی مهم است و نباید نقش مجلس تضعیف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود،  حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: برخی نمایندگان باعث تضعیف مجلس می‌شوند و ما این تضعیفی را خود نمایندگان در جریان برنامه برجام نشان دادند و منافع ملی و مردم را به خطر انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه هشترود از مردم خواست در انتخاب‌های خود دقت کنند و افرادی را به مجلس بفرستند که صداقت و اخلاق نیکو داشته باشد.

وی گفت: حوادث در چند سال اخیر و سرنوشت مردم  به رای مردم  وابسته بود و باعث بروز حوادث شد چون باعث‌اش مردم بودند که انتخاب درست نکردند و همین قضیه افزایش بنزین به رای و انتخاب مردم وابسته است.

رحیمی ادامه داد: مجلس وزیری را استیضاح می‌کند اما دوباره رای می آورد همین وزیر راه قبلی در حادثه قطار تبریز - مشهد گفت: دیه مردم را می‌دهیم این توهین به مردم بود نمایندگان وزیر را استیضاح کردند اما دوباره رای آورد.

خطیب جمعه هشترود گفت: رای مردم ارزشمند است و باید رای دهنده ببیند قیمت و ارزشمند رایش در کجا هزینه می‌شود و سرنوشت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در گرو رای مردم است.

رحیمی گفت: عده‌ای آن قدر دروغ گفته‌اند و ارزش‌ها را تغییر داده‌اند که هیچ کس حرف‌های دروغ آنها را قبول نمی‌کند و شده‌اند چوپان دروغگو.

وی به وضعیت شهر هشترود اشاره کرد و گفت: ویترین شهر هشترود متناسب با این شهر نیست چون از هر چهار طرف که وارد شهر می‌شوی انگار به یک روستا وارد می‌شوی.

رحیمی خواستار کمک والدین و خانواده‌ها به زوجین تازه ازدواج کرده شد و گفت: پدر و مادرها از دخالت بی‌جا در امور زندگی تازه عروس‌ها و دامادها پرهیز کنند و ارشاد و راهنمایی کنند نه دخالت.ِ

وی از جوانان  هم خواست حرمت زندگی خود را  حفظ کنند  و با  پدر و مادرها به نیکی رفتار کنند.

انتهای پیام/60015

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا مجلس شهر هشترود امام جمعه خطبه نماز جمعه امام جمعه هشترود پدر و مادر قطار تبریز 0 مشهد بنزین هشترود آذربایجان شرقی سیاسی اجتماعی اقتصادی استیضاح خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با اشاره به منافع غربی‌ها اظهار داشت دشمنان به‌دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری» معاون وزارت اقتصاد طالبان حکومت طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

«انس حقانی» برادر سرپرست وزارت کشور طالبان چندی قبل با مسئول دانستن آمریکا برای دو دهه جنگ در افغانستان گفته بود  سازمان سیا برای تجزیه «امارت اسلامی افغانستان» تلاش می‌کند.

یادداشت| از تهییج به جنگ تا حمایت از تجزیه افغانستان؛ «شرق» آرام خواهد ماند، فکری به حال خود کنیدطالبان: سازمان سیا به‌دنبال تجزیه افغانستان استطالبان: به هیچکس اجازه تجزیه افغانستان را نمی‌دهیم

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند