Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: بعضی ها اشتباهات کوچک نظام را بزرگ نمایی و خدمات انقلاب را بایکوت می کنند مردم می دانند و می فهمند که حساب مسوول بی تدبیر از انقلاب جدا است و از شورای نگهبان انتظار دقت در صلاحیت نامزدها را داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری امام جمعه پیشوا در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته در مصلی حرم امامزاده جعفر(ع) با اشاره به نعمت های خداوند اظهار کرد: پدرومادر و فرزندان و معلم و استاد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از واسطه های نعمت خداوند هستند که باید قدردان باشیم محبت کردن از نعمت های خداوند است برکت به معنای شکرنعمت و رزق حلال و اخلاص است.

وی افزود: پیامبر گرامی(ص) از مکه به مدینه هجرت کردند و موفق هم شدند و حکومت اسلامی را در مدینه به وجود آوردند امیرالمومنین (ع) نیز به کوفه و سیدالشهدا از مدینه به کربلا هجرت می کنند.

باقری با اشاره به هدف امامزادگان از هجرت به ایران عنوان کرد: امامزادگان انقلابی ما نیز این کار را کردند مانند حضرت معصومه(س)، در قم و شاه عبدالعظیم حسنی (ع) در ری و امامزاده جعفر(ع) در پیشوا از وطن خود دور شدند و برای هدفی هجرت کردند همه این ها دنبال یک هدف آن هم تحقق نظام و تمدن اسلامی بودند.

وی با اشاره به این که حرم حضرت معصومه(س) حرم اهل بیت در ایران است بیان کرد: امروزه مردم ایران دنبال تمدن سازی نظام هستند به واسطه هجرت حضرت معصومه ایران و قم به عنوان محور مقاومت حرم اهل بیت(ع) شده است حرم اهل بیت در بقیع است اما قلب حرم اهل بیت در ایران در قم است همه این ها زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) می شود.

روح الله باقری تصریح کرد: در مرحله ورود به تمدن سازی جامعه پردازی گام دوم انقلاب هستیم مردم از مرحله ایمان رد شدند به مرحله  تقوا رسیدند تمدن اسلامی یعنی زمینه سازی حضرت حجت(عج) یعنی ما آمادگی سرباز امام عصر(عج) را داریم در رسیدن به مرحله سوم جنگ ها و تلفاتی هست ریزش ها و آفت هایی وجود دارد و آسان نیست امروز با نسل پنجم جنگ ها مواجه هستیم  یعنی جنگ شناختی بر روی فکر و ذهن و اعتقادات مردم.

امام جمعه پیشوا درمورد این که امروز جنگ باورها و بینش های مردم است اظهار کرد: طرف یک عمر پای انقلاب بوده و فعالیت جبهه داشته جانباز و خانواده شهید است یک دفعه فکرش تغییر می کند حمایت از محور مقاومت و خانواده شهدا را زیر سوال می برد بعضی از افراد اربعین و ایام محرم را زیر سوال می برند و می گویند به جای نذری دادن به فقرا کمک کنید از این زیر سوال بردن ها زیاد است.

وی افزود: ذهن ها پر از باورهای ترک خورده است حکایت امروز جامعه ما همین است چرا بعضی ها این گونه حرف می زنند علیه انقلابی که خودشان به وجود آوردند اسلحه گرفتند جنگ امروز جنگ تغییر اعتقادات است.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه به اسلام ناب شیعه واقعی حمله می کنند به ساختار نظام مانند سپاه، امامت جمعه، کمیته امداد، بسیج و حوزه علمیه و خبرگان حمله می کنند در همین آشوب ها چند حوزه و دفتر امامان جمعه را آتش زدند؟ مغز متفکر انقلاب حوزه های علمیه بودند فهمیدن از کجا سیلی می خورند.

نماینده ولی فقیه در پیشوا با اشاره به بی تدبیری برخی از مسوولین بیان کرد: اشتباهات کوچک ما را بزرگ نمایی می کنند این همه خدمت جمهوری اسلامی داشته بایکوت می کنند حساب مسوول بی فکر و بی تدبیر با انقلاب جدا است این را مردم می دانند می فهمند.

وی در مورد استفاده درست از فضای مجازی اذعان کرد: خاکریز اول دشمن فکر و ذهن مردم است. ژنرال آمریکایی می گوید جنگ آینده جنگ لایک است هر لایکی که می کنیم تیری به قلب شیعه است بدانیم چه مطلبی را لایک می کنیم در میدان دشمن بازی می کنیم، از فضای مجازی درست استفاده و آن را برای دشمن ناامن کنیم.

روح الله باقری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس عنوان کرد: رهبری خطاب به داوطلبین انتخابات مجلس فرمودند اگر توان ندارید مسولیت نپذیرید پیامبر به اباذر می گوید تو انسان خوبی هستی اما به درد ریاست نمی‌خوری، دو نفر را نمی توانی مدیریت کنی مال یتیم هم قبول نکن به مال یتیم افراد دست درازی می کنند و تو نمی توانی جلوی آن ها را بگیری.

وی با اشاره به تعداد بالای ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس در دشت ورامین بیان کرد: امروز در ایران افرادی که توان مسوولیت ندارند داوطلب شدند امروز برای هر صندلی مجلس ۳۰ نفر ثبت نام کردند آیا تشنه خدمت یا شیفته قدرت هستند؟ در همین دشت ورامین ۳۰ نفر اسم نوشتند یک نفر نماینده می‌خواهیم.

باقری در خصوص انتخاب های شورای نگهبان عنوان کرد: :شورای نگهبان کار سختی دارد انتظار دقت داریم کسانی  را انتخاب کنند که درد مردم را بفهمند.

وی با اشاره به رای جمع کردن نامزدهای انتخاباتی به هر صورتی اذعان کرد: اگر کسی به شما برای رای جمع کردن پول و غذا داد بدانید به اندازه یک مرغ داری و میلیونی از بیت المال دزدی می کند چرا بعد از انتخابات غذا نمی دهید؟ این پول ها باید در بیاد.

روح الله باقری با اشاره به حضور وزیر بهداشت در پیشوا تصریح کرد: برای وزارت بهداشت ننگ است که پیشوا تنها شهرستان است که بیمارستان ندارد امیدواریم  حضور وزیر بهداشت در پیشوا سیاسی نباشد  زیرا وزرای قبلی هم قول دادن و رفتند درحدحرف مصوبات خوبی اتفاق افتاد هفته بعد نیز در تهران باحضوروزیر جلسه ای برای  احداث بیمارستان داریم فرماندار برای مردم با جدیت ساخت بیمارستان را پیگیری کنند.

امام جمعه پیشوا در پایان با گلگی  از عدم حضور اعضای شورای شهر در نماز جمعه خاطرنشان کرد:
۷شورایی که در پیشوا رای از مردم گرفتند امروز یک نفر هم  درنمازجمعه نیستند واقعا خسته نباشند.

انتهای پیام/ح/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان انقلاب امام جمعه حکومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد. 

نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • مردم چشم انتظار عملیات وعده صادق در عرصه اقتصاد هستند
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است