Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@01:55:51 GMT

ائمه جمعه کرمان خواستار نظارت بیشتر بر بازار شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۲۲۵

ائمه جمعه کرمان خواستار نظارت بیشتر بر بازار شدند

ائمه جمعه کرمان با اشاره به گرانی‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین و سخت در معیشت مردم خواستار نظارت بیشتر مسئولان بر بازار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام جعفر ریگانی امام جمعه موقت ریگان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آتش‌سوزی کنسول‌گری ایران در نجف بیان داشت: دشمنان متوجه شدند پیاده‌روی اربعین جهانی شده است آن‌ها به‌دنبال فتنه شیعه با شیعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمنان در گذشته فتنه شیعه و سنی را دنبال می‌کردند که با هدایت‌گری مقام معظم رهبری نتوانتستند بیان داشت: ما اعتقاد داریم شیعیان عراق برادران ما هستند، ما خیمه شب‌بازی‌های دشمنان را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه موقت ریگان تصریح کرد: امروز از همان نقطه‌ای که دشمن سیلی خورده می‌خواهد نفوذ کند امروز دانشجوی ما آگاه‌تر از گذشته است، معیشت دانشجو، زمینه پژوهش، اشتغال و امید در دانشجو را دولت‌مردان فراهم کنند تا دانشجوی ما در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

مراقب توطئه دشمن در فضای مجازی باشیم

 حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب به حوادث جهان ازجمله استیضاح ترامپ پرداخت و افزود: مسأله استیضاح او اگرچه  داخلی است ولی سبب می‌شود درگیر مشکلات خودشان باشند و این به نفع جهان اسلام است.

وی بیان کرد: آمریکا به‌دنبال تجزیه عراق است اما عادل المهدی خوب عمل کردو  جلو فتنه‌ها را گرفت.

 رفیعی تصریح کرد: دشمن لحظه‌ای آرام و قرار ندارد و چه بسا به‌دنبال همان پروژه ناموفق خود در آشوب‌های اخیر باشد که در آشوب آبان ماه به همت امام حی انقلاب و دستگیری روح‌الله زم که قبل‌تر انجام شد و ورود به موقع نیروهای امنیتی  و آمدن مردم به کف خیابان‌ها زود خاموش شد اما دشمن دنبال این است که از طریق فضای مجازی مدیریت خود را در آستانه انتخابات داشته باشد پس باید مراقب دشمن باشیم.

باید بر بازار نظارت شود

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) بیان داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) پس از سفر امام رضا(ع)، به ایران آمد تا ولایت‌مداری خود را به همگان بیان دارد و از محضر امام خویش کسب معرفت کرده و بصیرت را در بین مردم منتشر کند.

خطیب جمعه کوهبنان افزود: ۱۶ آذرماه روز دانشجو هست یاد و خاطره شهدای دانشجو سال ۳۲ که به خاطر حضور آمریکایی‌ها اعتراض کردند و به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: معرف دانشجو ضدآمریکایی‌بودن و ضد سیاست‌های سلطه است چون جنبش دانشجویی جنبشی عدالت‌خواه و ضداستبداد است.

جعفری اضافه کرد: جنبش دانشجویی همیشه حققیت‌طلب بوده گرچه دشمنان در صدد بودند دانشگاه را پایگاه خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: باید بر بازار نظارت شود گرچه بازاریان کوهبنان متعهد هستند اما باید هفته‌ای یک روز نظارت شود و مردم هم همکاری کنند تا به حق کسی اجحاف نشود.

۱۶ آذر ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهر انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت :به برکت هجرت حضرت معصومه (س) از مدینه به ایران، قم حرم اهل‌بیت و مرکز تولید فرهنگ اسلام ناب محمدی و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر شده است.

وی افزود: روز ۱۶ آذر ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد در این روز سه نفر از دانشجویان به دستور آمریکا توسط رژیم مزدور پهلوی به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهر انار با گرامیداشت روز هجدهم آذر گفت: روز هجدهم آذر، روز شهرستان انار و یادآور خاطره قیام انقلابی مردم شهر انار علیه رژیم پهلوی در سال ۵۷ است که منجر به شهادت و مجروحیت بیش از 40 نفر از مردم شد.

منتظری گفت: روز هجدهم آذر روز شهرستان انار، فرصتی بسیار خوبی برای خدمت‌گزاری هرچه بیشتر مسئولین به مردم شهرستان انار می باشد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان بازار امام جمعه اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت