Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مهدوی روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ای ویژه در فرمانداری، افزود: در این نشست که با حضور ۳۰ نفر از معتمدان مردم برگزار شد، ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تبریز و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: بر این اساس حسین پورفیضی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، فرخ جلالی، جمال‌الدین نیکنامی، غفار حسینی، محمد وثیق، حجت الاسلام میکائیل اسکندری و خانم حکیمه غفوری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب شدند تا در کنار فرماندار تبریز به عنوان رئیس هیات اجرایی، دادستان مرکز استان و رییس ثبت احوال شهرستان انجام وظیفه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی گفت: هیات اجرایی به صورت رسمی از امروز تشکیل شد و فعالیت‌های خود را شروع خواهد کرد که طی آن ساختار انتخابات بر اساس تصمیمات هیات‌های اجرایی و نظارتی تعیین می‌ شود.

وی افزود: طبق ماده ۴۲ قانون انتخابات، هیات اجرایی مسئول صحت جریان انتخابات بوده و در کنار هیات های نظارت وظایفی چون برگزاری جلسات، حضور در جلسات، بررسی صلاحیت داوطلبان، تحقیقات محلی، انتخاب محل شعبات، انتخاب اعضای شعبات، بررسی شکایت ها و صدور اعتبارنامه منتخبین را بر عهده دارد.

حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر صاحب ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی و بزرگترین حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی است.

آذربایجان شرقی با ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۱ شهرستان، ۱۳ حوزه انتخابیه و ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ماه امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی تبریز انتخابات پارلمانی پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی تبریز انتخابات پارلمانی مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی تبریز انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند