Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلاطین تخمه در کرمانشاه گردهم آمدند تا یکبار دیگر ماجراهای جذاب "نون.خ" را شبکه یک سیما به تصویر بکشند. میرطاهر مظلومی هم به گروه پیوست. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل دوم سریال تلویزیونی "نون.خ" در حالی شروع شد و تصویربرداری در کرمانشاه روزهای آغازین خود را سپری می‌کند که سعید آقاخانی هم در پشت دوربین و هم جلوی دوربین زنگ آغاز کار را رسماً به صدا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا پلان اول با خود شخصیت نورالدین خانزاده آغاز شد و با اضافه شدن میرطاهر مظلومی از قسمت‌های پنجم و ششم اتفاقات جالبی میان سلاطین تخمه رقم می‌خورد.

فارغ از نقش نورالدین خانزاده که برعهده سعید آقاخانی کارگردان "نون.خ" است، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و ... همچون فصل اول، در بخش دوم این سریال تلویزیونی نیز حضور دارند و هومن‌ حاجی‌عبداللهی در همان روزهای نخست پیش‌تولید اعلام شد که بازیگر غایب از فصل اول "نون.خ" است.

در کنار شروع قصه با "نورالدین خانزاده" برخی از بازیگران اصلی هم جلوی دوربین رفتند و قرار است میرطاهر مظلومی هم به عنوان بازیگر جدید، به "نون.خ" رنگ و بوی جدیدی بدهد. البته بازیگران بومی جدیدی هم به جمع شخصیت‌های کورد و یا دیگر سلاطین تخمه سریال، به تدریج اضافه می‌شوند.

بهروز افخمی سریال رمضانی‌اش را 20 آذر کلید می‌زندماجرای تشویق امام خمینی(ره) از سریال "مدرس"/ توکلی: نگذاشتند مقابله آیت‌الله با روس و انگلیس را همه ببینندعلاقه "علیرام نورایی" به نقش فرعون سریال موسی(ع)/ ایرانگردی آقای بازیگر در "صبح بخیر ایران"

این فصل از سریال برای ماه رمضان شبکه یک سیما ساخته می‌شود و در نوروز هم سریال "پایتخت"6 را مردم می‌بینند. رقابت این دو به فاصله چند ماه روی آنتن هم نکات دیگری است که سازندگانش حتماً به آن توجه دارند و روی جذابیت‌های داستانی و تصویری‌ آنها تأثیر می‌گذارد؛ زیرا فرجی بر همین نکته تأکید دارد که فصل دوم به مراتب زیباتر، جذاب‌تر و بومی‌تر از فصل اول خواهد بود.

دغدغه اصلی خود سعید آقاخانی هم به نمایش بیشتر آداب و رسوم، فرهنگ، موسیقی، لهجه و گویش و استفاده از بازیگران بومی بود اما به دلیل شرایط جوّی و کم بودن زمان تصویربرداری در فصل نخست کمتر توانست به دیدنی‌های این مناطق بپردازد.

"نون.خ" ماجراهای سلطان‌های تخمه‌ای را نمایش داد که از شخصیت محوری داستان طلبکارند و اتفاقات جذابی که به عروسی دختر نورالدین رسید و حالا باید ببینیم که در ماه رمضان 1399 چه اتفاقات جدیدی، روی قاب سیما نقش می‌بندد.

"نون.خ" دوم 25 قسمتی است و روزهای آغازین فیلمبرداری‌اش را در کرمانشاه طظ می‌کند. حدوداً نیمی از دوران فیلمبرداری‌ در مناطق کرمانشاه و کردستان، روستایی به نام "کندوله" و "اورامان" می‌گذرد؛ البته گروه، سری به شمال کشور هم می‌زنند و در تهران هم تصویربرداری خواهند داشت.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ماه مبارک رمضان شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شبکه یک رسانه ملی تلویزیون ماه مبارک رمضان شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست

مهاجم کهنه‌کار فرانسوی به لیگ ام ال اس ملحق خواهد شد.

طرفداری | اولیویه ژیرو راهی لس آنجلس اف‌سی می‌شود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، اولیویه ژیرو، مهاجم 37 ساله میلان با لس آنجلس اف‌سی آمریکا به توافق نهایی رسید و به زودی چالش جدیدی را در لیگ ام ال اس آغاز خواهد کرد. پس از توافق طرفین در ماه گذشته، حال همه چیز برای انتقال ژیرو به لس آنجلس اف‌سی مهیا است و او دومین فرانسوی نامدار این باشگاه آمریکایی پس از هوگو لوریس خواهد بود. قرارداد اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی تا دسامبر 2025 اعتبار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست