Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@01:09:13 GMT

نماز جمعه نماز ولایت و امامت است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۴۲۵

نماز جمعه نماز ولایت و امامت است

حجت الاسلام علی اکبری، نماز جمعه را نماز ولایت و امامت خواند و گفت: نماز جمعه مرکز نزول فیض خداوند بوده و خدای متعال برای مؤمنان منفعت های فراوان مادی و معنوی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی اکبری»، امروز(15 آذرماه)در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد، افزود: نماز جمعه مرکز نزول فیض خداوند و لطف الهی برای جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از نماز جمعه به عنوان یک فرصت فوق العاده یاد کرد و عنوان داشت: خداوند متعال می فرماید وقتی روز جمعه شما به نماز جمعه دعوت شدید، هر کار دیگری که دارید رها کنید و خودتان را به سرعت به نماز جمعه برسانید، این برای شما بهتر از هرکار دیگری است.

 

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب نماز جمعه در بیانیه گام دوم، از خون آوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: نماز جمعه حاصل خون های مطهر و رشادت ها و شهادت های بهترین های ماست که بعد از قرن ها خداوند متعال برکت نماز جمعه را با جامعه ما داد.

 

حجت الاسلام علی اکبری نماز جمعه را ذکر و یاد خدا عنوان کرد و گفت: خدای متعال در نماز جمعه برای مؤمنان منفعت های فراوان مادی و معنوی را قرار داده است.   

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان اینکه نماز جمعه نماز ولایت و امامت است، اظهار داشت: نماز جمعه یک اجتماع بزرگ و باشکوه بوده و مؤمنان باید در کنار هم در حالت نماز بنشینند و توجه به خدای متعال داشته باشند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد خبرگزاری شبستان مسجد کانون های مساجد استان بوشهر مسجد مجلس شورای اسلامی مسجد انتخابات مجلس خطبه های نماز جمعه مردم نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند

معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت با تاکید بر شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی از تخصیص ۱۷۵ شناسه ملی برای پایگاه‌های نماز جمعه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند