Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:55:54 GMT

استیلی: تیم امید تیم ملی است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۵۰۵

استیلی: تیم امید تیم ملی است

حمید استیلی امیدوار است در هفته های آتی شاهد حضور همه بازیکنانش در اردوی تیم امید باشد تا تیم با هماهنگی و هارمونی لازم راهی تایلند محل برگزاری بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو شود.

به گزارش "ورزش سه"، حیمد استیلی که زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور بازیکنانش در اردوی آتی تیم امید به بهانه حضور بازیکنان در دیدارهای معوقه لیگ برتر و جام حذفی شنیده است در این باره می گوید: تیم امید تیم ملی است و برای موفقیت؛ این تیم به طور حتم نیازمند همکاری باشگاه ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش باشگاه ها در موفقیت امید امید قابل انکار نیست و اگر این همکاری خوب و دوجانبه صورت نگیرد موفقیت تیم امید دور از دسترس خواهد بود. از باشگاه ها انتظار داریم در اردوی پیش رو با حضور بازیکنان در تمرین تیم امید موافقت کنند چون پای منافع ملی فوتبال در میان است و اگر باشگاهی از منافع شخصی خود به خاطر منافع ملی چشم پوشی کند، کار درستی کرده است.

 

تیم امید که در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو با تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه است به زودی اردویی را در قطر برپا خواهد کرد و بعد از انجام چند بازی دوستانه در اردوی پایانی آماده سفر به اندونزی می شود. حمید استیلی در این باره می گوید: برنامه های خوبی برای آماده سازی تیم امید در نظر گرفته شده است و بازیکنان بعد از پشت سر گذاشتن یک تجربه بین المللی خوب در اختیار باشگاه ها قرار می گیرند. فدراسیون فوتبال پشتیبانی خوبی از ما داشته است و ما قرار است در تایلند هم در جای خوبی اردو برگزار کنیم. همه چیز برای موفقیت تیم امید مهیا است و اگر باشگاه ها با حضور بازیکنان خود در اردوی تیم امید موافقت کنند تیم با آمادگی بیشتری در بازی ها حاضر خواهد شد.

حمید استیلی تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید استیلی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!