Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:01:14 GMT

۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان خوسف اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۵۷۲

۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان خوسف اهدا شد

 خوشحال رئیس مرکز نیکوکاری خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  گفت:۳۰ سری جهیزیه شامل کالا‌های اساسی به ارزش ریالی ۲۰میلیون تومان بین زوجین نیازمند این شهرستان توزیع شد.

او با بیان اینکه تعداد ۹سری جهیزیه به ارزش ریالی ۱۲ میلیون تومان از سوی مقام معظم رهبری و با مشارکت هوا و فضای استان و ناحیه سپاه خوسف تهیه شده است، افزود: در هر سری جهیزیه تمام کالا‌های اساسی برای شروع یک زندگی سالم مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحال بیان کرد: تاکنون ۵۷سری جهیزیه و هم اکنون نیز ۳۰ سری جهیزیه با همکاری مرکز نیکوکاری این شهرستان توزیع شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف با بیان اینکه این سری جهیزیه‌ها توسط خیرین نیک اندیش شهرستان خوسف تهیه شده است، اظهار کرد: برای تهیه هر سری جهیزیه، مرکز نیکوکاری شهرستان دو میلیون تومان کمک کرده  و مبلغ آورده خود متقاضیان نیز پنج میلیون تومان بوده است.

او گفت: پیش از این نیز ۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان و ۲۵۰ سبد کالا بین مادران شیرده و نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد ۲۰۰ درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می‌شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از ۵۵ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

کد خبر 6099405

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف