Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته ششم لیگ برتر بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار با انجام 4 بازی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حساس ترین بازی این هفته و در تالار فدراسیون هندبال تیمهای تاسیسات دریایی تهران و شهید شاملی کازرون از ساعت 11 به مصاف هم رفتند. در این دیدار جذاب و نزدیک دو تیم در نیمه نخست بازی متفاوتی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تهرانی با بهره  گیری از هوش ذاتی بازیکنانی  چون نیوشا مراد بخش و مبینا  علیاری  و همچنین واکنشهای دروزاه بان خود آرزو محمدی توانست 13بر8 پیروز میدان شود. در نیمه دوم که نیمه مربیان بود تیم تاسیسات با وجود شروع خوب در بسیاری از صحنه ها نتوانست خود را به مانند نیمه نخست نشان دهد و در نهایت بازی برده با اختلاف خوب را با نتیجه 23بر22 به سود خود به پایان رساند.این پیروزی سبب شد تا تیم تاسیسات به مانند برد مقابل اشتاد سازه در تهران دیگر تیم خوب لیگ یعنی شهید شاملی را مغلوب خود کند و با 9 امتیاز در رده دوم قرار گیرد.در پایان این بازی خدیجه قانع سرمربی تیم شهید شاملی اعتراضات زیادی را متوجه نماینده و ناظر بازی کرد.

در دیگر بازی این هفته و در گچساران تیمهای نفت و گاز این شهر و فولاد مبارکه سپاهان رو در روی هم قرار گرفتند که تیم سپاهانی موفق شد 31بر20 به برتری برسد. همچنین ارشیا شید طرقبه و شاندیز و ذوب آهن اصفهان هم در اصفهان به دیدار هم رفتند که تیم ذوب آهن 26بر12 به برتری رسید.در آخرین بازی این هفته که با نیم ساعت تاخیر در ساعت 14 و به میزبانی مشهد صورت گرفت ، تیم اشتاد سازه این شهر با حساب 23بر14  مقابل حریف خود کیش ایر به پیروزی رسید. در جدول رده بندی تیم اشتاد سازه با 10امتیاز  صدر نشین است و تیم تاسیسات دریایی تهران با 9  امتیاز در رده دوم قرار دارد.نتایج کامل بازیهای این هفته به صورت زیر است :

تاسیسات دریایی تهران                  23                       شهید شاملی کازرون              22
ذوب آهن اصفهان                         26                       ارشیا شید طرقبه و شاندیز        12
نفت و گاز گچساران                      20                       فولاد مبارکه سپاهان                31
اشتاد سازه مشهد                      23                        کیش ایر                               14

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بازی لیگ برتر مشهد نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 از سر راه بردارد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

شیاطین سرخ در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شدند که در جریان این دیدار دو بار از حریفشان عقب افتادند اما درخشش برنو فرناندز باعث شد که این تیم بتواند این دو گل خورده را جبران کند و با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

اونانا که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در ترکیب منچستر یونایتد داشت در این بازی بار دیگر اشتباه مهلکی انجام داد که منجر به باز شدن دروازه تیمش توسط حریف شد و تن‌هاخ پس از پایان بازی بار دیگر به این بازیکن درباره این اتفاق هشدار داد.

سرمربی یونایتد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما باید هرچه زودتر این روند را متوقف کنیم. نمی‌توانیم همچنان به مرتکب شدن چنین اشتباهاتی ادامه دهیم. در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کنیم و اگر در این سطح می‌خواهیم به اهدافمان برسیم و جام‌های قهرمانی را به دست آوریم، پس باید چنین روندی را متوقف کنیم.

باید همیشه تمرکزمان را حفظ کنیم و نمی‌توانیم اجازه انجام چنین اشتباهاتی یا از دست رفتن تمرکز و نظم را بدهیم چون اگر چنین وضعیتی رخ ندهد، شرایط برای ما بسیار آسان‌تر خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم