Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@16:28:00 GMT

تمام مدارس خراسان رضوی شنبه باز هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۸۴۷

تمام مدارس خراسان رضوی شنبه باز هستند

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمام مدارس شهرستان‌های خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۶ آذرماه باز خواهند بود.

به گزارش قدس آنلاین ،مهدی مجیدی‌فرد  اظهار کرد: به رغم اینکه روز شنبه 16 آذرماه مدارس فریمان با هدف پشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفولانزا تعطیل اعلام شد، اما این تعطیلی ملغی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: مدارس شهرستان‌های تربت‌حیدریه و مه‌ولات نیز که طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل شده بودند از شنبه باز خواهند بود.

مجیدی فرد تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل اعلام شده مدارسی که به صورت موردی درگیر بیماری آنفولانزا باشند، می‌توانند طبق دستورالعمل و ضوابط با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان، مدرسه را تعطیل کنند.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر وضعیت بیماری آنفولانزا در سطح مدارس استان حاد نبوده و نیازی به تعطیلی مدارس نیست.

وی یادآور شد؛ در صورت نیاز به تعطیلی موردی مدارس، مطابق دستورالعمل این اداره‌کل با هماهنگی شورای آموزش و پرورش هر شهرستان اقدام لازم صورت گرفته و برای آگاهی عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایسنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مدارس بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند

هوای شهرهای خراسان جنوبی دوباره بارانی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، جواد نخعی اظهار کرد: بر اساس نقشه ها، داده ها و تصاویر ماهواره ای از روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت تا سه شنبه در غالب نقاط جو نسبتاً ثابت و پایدار و افزایش دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: از اواخر دوشنبه به تدریج افزایش ابر رخ می دهد و رگبار و رعد و برق قابل پیش بینی است.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از روز سه شنبه تا نج شنبه جو استان ناپایدار می شود و باد و گردوخاک و رگبار و رعد و برق نیمه شمالی استان را در بر می گیرد و در شهرهای سربیشه، درمیان و زیرکوه وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

کد خبر 750888

دیگر خبرها

  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است