Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت می گوید بازی با پیکان به هیچ وجه راحت نبوده و با سخت‌کوشی به سه امتیاز بازی رسیده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال نفت موفق شد در یک بازی دیدنی و پر گل برابر پیکان به پیروزی برسد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کند. در این مسابقه محمد اهل شاخه یک و عیسی آل کثیر دو بار موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی مقابل پیکان گفت :

تبریک می گویم به بازیکنانم، بازی راحتی نبود. پیکان تیم بسیار خطرناکی برای ما بود. مشکلات زیادی برای پرسپولیس و سپاهان ایجاد کرده بود اما بازیکنانمان آنچه را که خواسته بودیم انجام دادند.

دراگان اسکوچیچ افزود:

در نیمه اول پرس شدیدی انجام دادند. در نیمه دوم بعد از اینکه نتیجه به نفعمان بود عقب نشستیم. واقعا سخت است ۹۰ دقیقه پرس کنید. خوشحالم، این یک برد بسیار بزرگ برای ما بود. ممکن است پیکان در ظاهر تیم بزرگی نباشد اما تیم خطرناکی است و هر توپی که لو می دادیم ما را سخت تنبیه می کردند. یک بار دیگر نشان دادیم با همه مشکلات تیم بسیار خوبی هستیم.

سرمربی نفت آبادان درباره فاصله کمی که بین بازی‌‌ها وجود دارد، گفت:

خیلی مشکلی برای ریکاوری به وجود نمی‌آورد و فاصله زمانی مناسبی بین بازی‌ها وجود دارد. مشکل ما این است که بین بازی‌ها نمی‌شود خیلی خوب تمرین کرد. این طبیعی است که برخی بازیکنان که از مصدومیت برمی‌گردند با مشکل کار کنند. امروز مصطفی احمدی را در اختیار نداشتیم چون مصدوم بود با اینکه در ۴-۵ بازی اخیر از بهترین بازیکنان ما بود.

دراگان اسکوچیچ افزود:‌

با همه مشکلاتی که داریم و زمان خیلی کمی بین بازی‌ها وجود دارد و نمی‌شود خوب تمرین کرد واقعا خوب کار می‌کنیم. بیش از اینکه به ریکاوری مربوط باشد به فاصله زمانی بسیار کمی که بین بازی‌ها وجود دارد و نمی‌شود خوب تمرین کرد مربوط است و در این زمینه بیشتر مشکل داریم.

دراگان اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلی وجود دارد که از میلاد جهانی استفاده نمی‌کند، گفت:

او یک بازیکن مثل بقیه بازیکنان است. من با چشمان خودم او را می‌بینم و اعتقاد دارم او مثل بقیه بازیکنان شانس یکسانی برای بازی کردن دارد. زمانی که تعویض انجام می‌دهم به فکر میلاد نیستم به فکر نفت آبادان هستم. من بازیکنان را انتخاب نمی‌کنم خودشان من را مجبور می‌کنند که از چه کسی برای بازی کردن استفاده کنم. این به عملکرد بازیکن بستگی دارد و من با هیچ کسی مشکل ندارم.

سرمربی نفت آبادان افزود:

من از آنها چیزهایی می‌خواهم که باید انجام بدهند. هیچ وقت از بازیکنان چیزی که در توان‌شان نیست نمی‌خواهم ولی هر کسی باید کار کند اگر شما از میلاد جهانی از من سؤال می‌پرسید او سه روز پیش گفته بود که می‌خواهم از اینجا بروم. آیا به نظر شما باید بگذاریم که او بازی کند. حتی من به این مسئله توجه نکردم ولی امروز از من چیز متفاوتی خواست تا انجام بدهم. ما بدون وینگر بازی کردیم. وینگرهای ما در کار دفاعی خوب کار می‌کردند می‌رفتند و می‌آمدند ولی میلاد از آن دسته بازیکنانی نیست که در این بخش به کار ما بخورد.

دراگان اسکوچیچ درباره میلاد جهانی همچنین افزود :

برای چه باید بگذارم او برود او باید مانند بقیه کار و تلاش کند، حرف نزند و کار کند.بعضی از بازیکنان در اینجا وقتی بازی نمی‌کنند شروع به گریه کردن می‌کنند. آنها باید کار کنند، زحمت بکشند و فقط همین.

دراگان اسکوچیچ ادامه داد:

او بعد از تراکتور هم با نساجی بازی کرد و هم با پرسپولیس؛ اگر فکر می‌کنید در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین باید وارد بازی شود در اشتباه هستید. هر بازی شرایط متفاوتی دارد. گاهی اوقات نیاز است که ما با دو بازیکن پشت مهاجم بازی کنیم، از او استفاده می‌کنم. وینگرهای پیکان خوب کار می‌کردند و من مجبور بودم با سه هافبک وسط بازی کنم.او در سیستمی که دو دفاع چپ و راست ما باید بروند و بیایند نمی‌تواند کار کند. نباید اینها را توضیح بدهم.

در خصوص شرایط بختیار رحمانی اظهار داشت:

او در زانویش مشکل پیدا کرده و مصدوم است. او در تمرین مصدوم شد. اگر بخواهم از بازیکنی استفاده کنم باید در سلامت کامل باشد. قبل از اینکه بخواهم به بازیکنان تک تک فکر کنم، به تیمم فکر می‌کنم، تیمم تیم خوبی است.

دراگان اسکوچیچ  سرمربی کروات نفت در مورد اینکه آیا بهتر نیست برای تیم‌ملی از سرمربی ایرانی استفاده شود، گفت:

در مورد تیم‌ملی هیچ نظری ندارم و صحبت نمی‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسکوچیچ پرسپولیس سپاهان اسکوچیچ پرسپولیس دراگان اسکوچیچ سپاهان سرمربی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم