Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان المپیاد ورزشی محلات یزد با معرفی برترین‌های گروه‌های بزرگسالان و جوانان به کارخود پایان داد.

هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد در ماده استقامت رشته دوچرخه‌سواری بانوان در دو رده جوانان و بزرگسالان در محل شهرک کاریزلند با همکاری هیات دوچرخه سواری استان یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات که با حضور بیش از ٥٠ نفر بانوی دوچرخه‌سوار برگزار شد که در پایان «مهدیه جامعه‌ایی»، «زینب خانجانخانی» و «سلیمه محمدحسین پور» در رده سنی بزرگسالان مقام‌های اول تا سوم را به ترتیب به خود اختصاص دادند و همچنین «زهرا حفظی»، «فاطمه محمدی» و «الهام صادقی» به ترتیب سکوهای برتر رده سنی جوانان را فاتح شدند.

جوان‌ترین ورزشکار با ١٣ سال سن در بین جوانان و یک بانوی پیشکسوت با ۵۳ سال سن در بین بانوان ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی المپیاد ورزشی دوچرخه سواری يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس