Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:30:39 GMT

کروکی‌های دستی پلیس حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۹۲۷۷

کروکی‌های دستی پلیس حذف می‌شود

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : کمتر از 9 میلیون تومان خسارت، کروکی نمی کشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ احسان مومنی،  رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه تصادفات خروجی پمپ‌های بنزین در تهران آنقدر جدی نیست گفت: پلیس در حال حاضر برای خسارات بیش از 9 میلیون تومان کروکی می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : اصولا پمپ بنزین‌ها در لاین کندرو هستند و ماشینی که از پمپ بنزین می‌رود مسلما با سرعت کمتری خارج می‌شود و اگر تصادفی پیش بیاید در حد گلگیر است.

وی افزود: پمپ بنزینی که مشکل‌دار باشد ندیده‌ام اما نمی‌گوئیم نیست. برخی از این پمپ بنزین‌ها در موقع افتتاح ممکن است مشکلاتی داشته باشد اما پس از بهره‌برداری مشکلات بر طرف می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین پلیس راهور مشکلات برنا کروکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023