Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد در ششمین روز از ثبت نام میزبان نمایندگان فعلی و ادوار مجلس و برخی مدیران سابق بوده است. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد، سید قدرت حسینی نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی و برادر سید ناصر حسینی نویسنده «کتاب پایی که جا ماند» با حضور در فرمانداری شهرستان گچساران برای حضور در انتخابات یادهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات آینده نام نویسی کرد.

رضا دهبانی‌پور مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده است.

محمد بهرامی سیف آباد شهردار یاسوج در سال‌های 86 تا 90 عصر امروز با حضور در فرمانداری شهرستان بویراحمد برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت نام کرد.

عدل هاشمی‌پور نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

مهدی روشنفکر معاون اسبق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز ظهر امروز با حضور در فرمانداری شهرستان بویراحمد برای حضور در انتخابات آینده از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نام نویسی کرد.

ابراهیم جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

انتخابات 98-بوشهر|نماینده فعلی کنگان ثبت‌نام کردانتخابات 98- خراسان رضوی|عضو هیئت رئیسه مجلس برای انتخابات آتی ثبت‌نام کردانتخابات 98- کردستان|چه کسانی امروز برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند؟/حضور کاندیداهای دوره قبل در بین ثبت‌نام‌کنندگان

در اولین روز ثبت نام غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و رئیس فعلی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری گچساران برای حضور در انتخابات دوم اسفندماه امسال از حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام نویسی کرد.

اردوان ایزدپناه معاون سازمان بازرسی استان البرز نیز در اولین روز ثبت نام با حضور در فرمانداری بویراحمد برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نام نویسی کرده است.

جمشید صفری مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت اصلاحات نیز 10 آذرماه با حضور در فرمانداری بویراحمد برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت نام کرد.

زهره فولادی‌وندا نیز عصر روز یکشنبه دهم آذرماه با پوشش لباس محلی در فرمانداری گچساران حضور یافت و برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام نویسی کرد.

سید محمد موحد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نیز در پنجمین روز از زمان ثبت نام با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیدا شد.

اردلان زینل‌زاده شهردار سابق دوگنبدان نیز در پنجمین روز ثبت نام با حضور در فرمانداری گچساران،کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.

همچنین دیروز سید فرزاد نجات نیا دستیار ویژه وزیر ارتباطات در امور ارتباطات مردم از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام برای حضور در انتخابات نام نویسی کرد.

به گزارش تسنیم، داوطلبان نامزدی در یادزهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا 16 آذر فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد مراجعه کنند.

انتهای پیام/541/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی

به گزارش جماران؛ سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی