Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ذوب آهن در پایان مسابقه امروزش در هفته سیزدهم ، دقایقی از کنفرانس خبری پس از بازی را به تمجید از کاپیتان پرسپولیس اختصاص داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی برابر پرسپولیس که با شکست سنگین سه بر صفر تیمش همراه بود درباره تفاوت دو تیم گفت:

” اگر تفاوت تیم‌ها را بخواهم بگویم، شاید سیدجلال حسینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان در زمانی که هدایت تیم نفت تهران را به عهده داشت و در لیگ پانزدهم سیدجلال را به این تیم برده و یک فصل را با او کار کرده بود:

” جالب است که سید(جلال حسینی) زمانی هم که در نفت با ما بود، اینطور بازی نمی‌کرد. او بالاتر از سطح بازی، بازی کرد. سید جلال امروز تمام تجربه‌اش را برای پرسپولیس خرج کرد و خیلی خوب بود.”

این تمجیدهای منصوریان در حالی بیان می شود که مربی محبوبش کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ سیدجلال حسینی را از ترکیب تیم ملی کنار گذاشت. منصوریان در این ارتباط گفت:

” تفاوت کلاس سیدجلال در بازی امروز با سایر بازیکنان کاملاً مشهود بود و فقط باید افسوس بخوریم که چرا بازیکنی مانند سیدجلال در جام ملت‌ها نبود. باید بارها افسوس این را بخوریم.”

علیرضا منصوریان در ادامه مصاحبه اش و در حالی که تیمش در این بازی حساس خانگی شکست خورده بود بازهم به کاپیتان پرسپولیس اشاره کرده و گفت:

” تفاوت کلاس ما با پرسپولیس سیدجلال حسینی بود که خیلی خوب کار کرد.”

این دو همیشه رابطه خوبی باهم داشته اند و حتی وقتی در لیگ شانزدهم سیدجلال حسینی قصد بازگشت به پرسپولیس را داشت منصوریان که سرمربی استقلال شده بود او را تا آستانه پوشیدن پیراهن آبی پیش برد هرچند در نهایت حسینی به رقیب سنتی پیوست:” رابطه خوبی با سید دارم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی تیم نفت تهران پرسپولیس پرسپولیس تیم پرسپولیس تیم نفت تهران سیدجلال حسینی علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

عصر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب نشان طلا شد.

منصوریان برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد