Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاضی گفت: قاچاق کالا تهدید اصلی تولید کشور است و از این رو اجازه این امر را نخواهیم داد و از ابتدای امسال تاکنون ۶۶۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی ریاضی» امروز (جمعه 15 آذر) در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به نظارت ها و بازرسی ها از مراکز عرضه کالا گفت: تامین ارزاق و بازرسی و نظارت بر ارائه کالا و خدمات در این استان به صورت روزانه پیگیری می‌شود و از سوی دیگر در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیرکل تعزیزات حکومتی قم گفت: تمامی بازرسی ها به صورت مستمر برای کنترل بازار طی سه شیفت از سوی دستگاه های متولی در استان انجام می شود و اجازه سو استفاده داده نمی شود.


وی گفت: با تمام تلاش های صورت گرفته، استان قم در رده پایین ترین استان ها از نظر نرخ تورم قرار گرفت و این یعنی که قیمت کالا و خدمات در قم نسبت به سایر استان‌ ها در پایین‌ ترین حد قرار دارد.


ریاضی تاکید کرد: این سازمان در حوزه کالا و خدمات، وظیفه مقابله با گران فروشی، کم فروشی، تخلف، عرضه خارج از شبکه، اختفا وامتناع از عرضه کالا  و همچنین عدم درج کالا را به عهده دارد که با نهایت دقت نظارت خواهد داشت.


مدیرکل تعزیزات حکومتی قم با اشاره به نظارت ها و پرونده های تخلف گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در استان به سازمان تعزیرات حکومتی واصل شده است.


وی گفت: به بیش از ۹۸ درصد از این پرونده‌ها تا کنون رسیدگی شده که معادل ۲۰۴ میلیارد ریال برای متخلفات جریمه تعیین شده است.


ریاضی با اشاره به مباحث قانونی گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارزش همواره بر اساس قانون عمل کرده ایم و علاوه بر ضبط کالای قاچاق مکشوفه و محکومیت متهمان، وسایل نیز به مفع دولت ضبط خواهد شد.


وی گفت: قاچاق کالا تهدید اصلی تولید کشور است و از این رو اجازه این امر را نخواهیم داد و از ابتدای امسال تاکنون ۶۶۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده‌ است.


مدیرکل تعزیزات حکومتی قم بیان داشت: از این موارد ۱۳۶ میلیارد ریال محکوم شده اند و ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه حمل کننده قاچاق در استان قم نیز به نفع دولت ضبط شد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد خبرگزاری شبستان انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی استان بوشهر انتخابات مجلس نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد وزارت کشور تعزیرات پرونده تعزیرات سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: بازرسان صمت استان گزارش پرونده مبل ساز متقلب را با شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: پرونده تخلف این مبل ساز پیرامون تقلب به ارزش ۱۴۷ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر جریمه ۱۴۷ میلیون ریالی در حق شاکی، متهم را برای تقلب به پرداخت یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظفری در ادامه به محکومیت قاچاقچی مواد شوینده، اشاره کرد و گفت: شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان به پرونده قاچاق ۳۶۰ عدد شامپو به ارزش چهار میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی زنجان محموله قاچاق را از یک سواری کشف کرده و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

مظفری با اشاره به بازدیدهای نظارتی و مشترک تعزیرات با سایر دستگاه ها در نوروز امسال، ادامه ادامه داد: در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان نیز روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی زنجان به همراه ضابطان قضایی از ۹۲۹ واحد صنفی بازدید و ۶۸ واحد متخلف را پلمب کردند.


وی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز