Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری این مصیبت تلخ را به مردم شریف استان کردستان و شهرستان سقز به خصوص خانواده های داغدار صمیمانه تسلیت گفت.

معاون اول رییس جمهوری در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان کُرد در حادثه آتش‌سوزی در شهرستان سقز را تسلیت گفت.

در پیام اسحاق جهانگیری آمده است: حادثه دردناک آتش سوزی در مراسم جشن در شهر سقز که منجر به جان باختن و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیز کرد شده، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این مصیبت تلخ را به مردم شریف استان کردستان و شهرستان سقز به خصوص خانواده های داغدار صمیمانه تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای مصدومان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

شب گذشته در تالار عروسی در سقز آتش‌سوزی رخ داد که جمعیت حاضر برای خروج سریع تر از تالار به سمت درب خروجی هجوم بردند اما به دلیل ازدحام جمعیت ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند و ۴۹ نفر نیز مصدوم شدند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است./ پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری

در این باره بخوانید:

انفجار گاز در تالار عروسی سقز ۱۱ کشته برجای گذاشت

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر بروند. بازی رفت این دو تیم در تاریخ ۳۰ آوریل در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود و دیدار برگشت هم ۸ می در سانتیاگو برنابئو.

در حال حاضر هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. بایرنی‌ها با اینکه قهرمانی بوندسلیگا را پس از ۱۲ سال از دست داده‌اند، اما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته‌اند و توانستند با حذف آرسنال با نتیجه ۳-۲ در دو دیدار رفت و برگشت به نیمه‌نهایی برسند.

در سمت دیگر رئالی‌ها هم یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند. آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارند و علاوه‌بر این در لیگ قهرمانان هم با شکست منچستر سیتی به نیمه‌نهایی آمده‌اند و حریف بایرن مونیخ شده‌اند.

جمال موسیالا که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان در جهان است، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد بازی برابر رئال مادرید گفت:«من واقعا مشتاق بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. دو بازی واقعا بزرگ. من و جود سال‌ها با یکدیگر هم‌اتاقی بودیم و در تیم ملی انگلیس با همدیگر بازی کرده‌ایم. از آن زمان تا‌کنون با هم دوستان خوبی بوده‌ایم

شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نیست. یک بازیکن جدید در تیمی از یک کشور دیگر ابتدا زمان می‌خواهد که خود را وفق دهد اما او متفاوت بود و از همان ابتدا شروع به گلزنی و درخشش کرد. خیلی تعجب نکردم، زیرا من ذهنیت جود را می‌دانم. برای بازی مقابل او و هم‌تیمی‌هایش لحظه‌شماری می‌کنم.»

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز