Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۴۳ نفر مرد و ۴ نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان ۱۶ داوطلب، در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا ۷ داوطلب، در حوزه انتخابیه بروجن نیز ۷ داوطلب و در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان ۱۷ داوطلب اقدام به ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از این داوطلبان، ۱۱ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری،  ۲۹  نفر مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دارند و ۵ نفر ایثارگر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و 2 نفر حوزوی هستند.

مردانی اضافه کرد: ۶۵ درصد داوطلبان ثبت‌نامی در روز ششم سابقه داوطلبی ندارند و ۳۵ درصد آنها در انتخابات ادوار گذشته سابقه حضور داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با گذشت ۶ روز از مهلت ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم ۱۵۷ داوطلب در استان ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذر آغاز شد و به مدت ۷ روز تا ۱۶ آذر ادامه دارد.

فرایند ثبت‌نام داوطلبان حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در فرمانداری شهرکرد، داوطلبان حوزه انتخابیه بروجن در فرمانداری بروجن، داوطلبان حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در فرمانداری اردل و داوطلبان حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا در فرمانداری لردگان انجام می‌گیرد.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان انتخابات چهارمحال و بختیاری شورای نگهبان کارشناسی ارشد مجلس شورای اسلامی زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲، انتخابات در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان به دور دوم کشیده شد که بر اساس اعلام وزارت کشور، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه سمیرم و از مجموع ۴۲۸۱۲ رأی مأخوذه صحیح، سیدمحمد موسوی با ۶۰۶۹ رأی و رحیم کریمی با ۷۶۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه لنجان و از مجموع ۶۱۷۰۴ رأی مأخوذه صحیح، حسین رجایی ریزی با ۱۱۲۹۵ رأی و علی کیانی با ۱۰۰۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

دور دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برای رقابت ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6086799

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند