Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بی‌غم شامگاه روز جمعه بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم ملی ما در این دیدار خسته بودند و 24 ساعت مانده به این بازی به اصفهان رسیدند که این موضوع کار تیم ما را سخت کرد.

وی بیان کرد: با این حال در این دیدار خوب ظاهر نشدیم و نماینده قم خوب دفاع کرد و در ضد حمله کار خود را پیش برد و تا حدودی موفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی گیتی پسند ادامه داد : در این دیدار تیم ما چون به تیم حریف ضد حمله داد و باعث  ایجاد فرصت برای حریف شد بد بازی کرد ولی در نهایت پیروز میدان شدیم که این مهم است.

وی تصریح کرد: از تلاش بازیکنانم در این دیدار تشکر می‌کنم و امیدوارم روز به روز بهتر و به تیم گیتی پسند واقعی شویم.

دیدار تیم‌های فوتسال  گیتی‌ پسند اصفهان و سوهان محمد سیمای  قم از بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷:۳۰  امروز  در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر ۲ میهمان خود را شکست دهد.

با این نتیجه گیتی‌ پسند اصفهان با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و محمد سیمای قم با ۳۱ امتیاز در رده پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت.

برچسب‌ها تیم ملی فوتسال ایران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران اصفهان تیم ملی فوتسال ایران اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

کد خبر 6088384 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها