Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل شهردار اسبق تهران با بیان اینکه هنوز رأی نهایی برای پرونده موکلم صادر نشده است، از تلاش برای مورد قبول واقع شدن وثیقه محمدعلی نجفی خبر داد.

حمیدرضا گودرزی وکیل محمدعلی نجفی گفت: هنوز حکم محمدعلی نجفی صادر نشده است.

وی افزود: به احتمال زیاد در ابتدای هفته آینده و تا روز دوشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد و رای صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکیل شهردار اسبق تهران گفت: ما به دنبال قبولی وثیقه برای ایشان هستیم و مسئولان مربوطه قول داده اند که آن را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گودرزی گفت: هنوز تصمیمی برای قبول وثیقه و منع قرار بازداشت ایشان صورت گرفته نشده و تصمیم گیری برای این موضوع نیز به هفته آینده موکول شده است.

۷ خرداد میترا استاد به دست محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به قتل رسید و کیفرخواست پرونده اتهامی محمدعلی نجفی قتل عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیرفوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص نام‌ برده تعریف شد اما با بخشش اولیای دم، شهردار اسبق از قصاص رهایی یافت و دادگاه در دو روز ۶ و ۹ آذر به دلیل بررسی جنبه عمومی قتل برگزار شد.

در این جلسات، اظهارات کارشناسان اسلحه شناسی و پزشکی قانونی به همراه آخرین دفاعیات متهم و وکلای ایشان و همچنین شاهدان و مطلعان پرونده اخذ شد.

طبق نظر رئیس دادگاه، ادعای کمانه زنی گلوله منتفی شد و به گفته نماینده دادستانی،اشد مجازات درخواست شد.

پس از ختم دور دوم دادرسی، قاضی کشکولی اعلام کرد ظرف یک هفته، رای نهایی صادر و اعلام خواهد شد و حالا پس از گذشت این مدت،هنوز رایی صادر نشده است./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت

محله تهرانسر در منطقه ۲۱ شهر تهران واقع شده است. ۹ سال گذشته مسکن ویژه تهرانسر با ۲۱۰۰ واحد مسکونی ساخته شد، اما با گذشت این مدت همچنان سند مالکیت صادر نشده است. بار‌ها ساکنان برای رفع این مشکل پیگیری کرده اند، اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، بعد از گذشت ۸ سال همچنان ما ساکنان مسکن ویژه تهرانسر به دنبال سند هستیم و سند‌های ما صادر نمی‌شود خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: علی دیبایی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری